2020-03-24, 22:11
Medlem
Trodde Anders Kraft på TV4 nyheterna sade ”nugge” precis
Det var tecknet för ikväll. Godnatt ses imorrn!
2020-03-24, 22:12
Medlem
Den här Jassa gillar jag, som skrattar med Sami. Har ju till och med självinsikt och skrattar åt att det såg ut som hon födde barn efter tävlingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter

vad är komedi för dig? spontana skrattattacker? andras bekostnad skull? själv insikt? klass av komedi?

många frågor men vill inte ha svar
Wow amilia
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Går dom och lägger sig nu, nytt bottenrekord 😷😷😷😡😡
Allvarligt? Är lika bra Att slänga ut dom. Skit kul, verkligen.
2020-03-24, 22:13
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den här Jassa gillar jag, som skrattar med Sami. Har ju till och med självinsikt och skrattar åt att det såg ut som hon födde barn efter tävlingen.
Hon har redan bränt sina broar och visat hennes riktiga jag. Ludret ska ut.
2020-03-24, 22:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur. Känns som jag tajmade en sista koll på liven bra. Skön stämning i rummet nu. De känns så avslappnade och naturliga ihop.
2020-03-24, 22:16
Medlem
likebananass avatar
Någon som verkligen har en aning om vad betydelsen sitter löst innebär i fallet Julia och Glasman.
När man satt löst tidigare så kunde man räddas av tittarnas röst, som exempelvis Jassa har fått när hon satt löst eller andra för den delen. Mergim bröt ju trots uppmaningar och han satt löst med tillägget resten av veckan. Så har ju inte den beskrivningen varit i Julias och Glasmans fall så jag tar för givet att de kan få folkets röst på lördag eftersom beskrivningen är endast att de sitter löst såsom många kommer att göra efter torsdagen. Kan de då inte få folkets röst eller ställa upp i individuella tävlingar?

Det enda som jag kan hitta är följande:
Daniel och Julia hänger löst och ingår inte i något lag.
16.00 Tävlingen startar med de två som hänger löst

Jag tolkar det som att när lagen är klara med sina uppdrag och ett lag får immunitet så gäller samma villkor för alla inklusive Glasman och Julia.

Eller hur skall man tolka det?
2020-03-24, 22:17
Medlem
Sami och Jassa 😂🤣😍
2020-03-24, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Sami och Jassa 😂🤣😍

helvete vad sköna tillsammans 😄
2020-03-24, 22:20
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jag tror och hoppas att det är denna vecka som hon ryker. Dels förlorade hennes lag en fördel idag när de förlorade lagtävlingen. Och skulle det sedan komma en fysisk tävling är hon rökt denna vecka. Sen kommer tittarna knappast rädda henne heller. Den enda chansen är att Mergim eller Lennie vinner makttävlingen isåfall. Ställs hon mot Glasman skulle jag säga 60-40% fördel Glasman. Julia-Amilia kanske 70-30% fördel Julia.

Tack för svaret men det är ju inte ens säkert att Glasman eller Julia skulle hänga löst på måndag det beror väl hur det går i de individuella tävlingarna som sker efter att ett lag vinner immunitet. Efter det är det ju osäkert för alla andra deltagare.
2020-03-24, 22:20
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Trodde Anders Kraft på TV4 nyheterna sade ”nugge” precis
Det var tecknet för ikväll. Godnatt ses imorrn!
Hahaha 😂

OnT: Blir nostalgisk när Sami och Jasse skrattar ihop som nu.

Men vi har inte glömt Jasmine!
2020-03-24, 22:21
Medlem
Händer det nåt kul i huset ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in