2020-03-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså... det är ett dygn. Kan man inte hålla sig i ett dygn?!

Jaa, men typ. I början spekulerades det ju kring att hon var ensambarn pga uppvisar typiskt ensambarnsbeteende, men hon har ju bevisligen en syster. Jag brukar ändå försvara henne med just "hon är rätt rolig", men de senaste dagarna när hon pratat som hon gjort om Frida har fått mig att tappa allt för henne alltså. Frida har, vad jag hört, aldrig pratat om varken Amilia eller Victoria på det sättet de pratar om henne. Det är vidrigt att lyssna på och finns absolut inga ursäkter för det.
Hon och Victoria är så elaka mot Frida! Inte ok på något sätt. Nej, nu kan jag inte ens tycks deras roliga stunder är roliga. De är hemska människor.
2020-03-24, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk

Nja, har varit segt ikväll! Själv slog man på Trolljägarna, tydligen ska BB-legendaren Kim Kamal (dessutom i kanindräkt) konfrontera nättrollet Christofer Berg
Jockibois brorsa? Känns som att alla vägar bär till BB just nu haha.
De kan ju passa på att skicka Trolljägarna på Kim när de ändå är i farten haha. Inte så att han intehar massa skelett i garderoben själv, och då syftar jag inte på hans BB-tid.

Men okej, är det segt så skippar jag att slå på liven. Och hoppas att det händer mer (och något nytt) imorgon!
2020-03-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Kanske är hjärnskada efter alla år som street fighter?

Får mig att fundera på om det är han som har orsakat Vickans fläskläpp?
2020-03-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon och Victoria är så elaka mot Frida! Inte ok på något sätt. Nej, nu kan jag inte ens tycks deras roliga stunder är roliga. De är hemska människor.
Verkligen. I natt var verkligen helt sjukt, och tycker det är konstigt att inte fler har reagerat och skrivit till BB om det när de är så jäkla snabba på att klaga annars liksom, men folk verkar tycka det är ok? Var ju massa kommentarer om "HAHAH AMILIA ÄR SÅ SKÖN" på Facebook bara.

Det värsta är att både Amilia och Victoria tycker själva att de är så himla ödmjuka, jordnära och snälla.
2020-03-24, 21:51
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂😂. Nu gick det nog lite för fort när jag tänkte! 😀😀😀
Det brukar det göra för mig med. Då säger barnen att jag har en extra Aspig dag. Vilket stämmer.
2020-03-24, 21:52
Medlem
Amila är riktigt dryg o helt jävla klockren i sina kommentarer och ordval, hon är den enda som kan få mig att brista ut i spontana skrattattacker, snabba kommentarer och på bekostnad av total själv insikt! Det är minus för mobbningen, men ingen kommer upp i klass av komedi som hon gör, både på sin egen o andras bekostnad skull
2020-03-24, 21:52
Bannlyst
Läst igenom skittråden och ingenstans kan man hitta vad Glasman och Julia fick för uppdrag och följder.
2020-03-24, 21:54
Medlem
SpencerPratts avatar
Förstår ni när Amilia väl kommer ut och läser den här tråden?
Visserligen är väl hennes självförtroende av någon anledning så otroligt bra att alla kommentarer här är bara en liten vägbula på hennes väg till ett förmodat kontrakt hos Victoria Secret.
2020-03-24, 21:54
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Läst igenom skittråden och ingenstans kan man hitta vad Glasman och Julia fick för uppdrag och följder.

dom är lyckocoacher, dom ska ha enskilt samtal med alla i huset och ta reda på vad som gör varje enskild människa lyckligare i huset? sedan ska de förverkliga det o den som gör detta bäst sitter säkert. förmodligen kommer dom andra rösta på den dom tyckte gav mest lycka i huset

nåt sånt
2020-03-24, 21:55
Medlem
Citat:

Dom ska få alla i huset att må bra under veckan, det är deras uppdrag.
2020-03-24, 21:55
Medlem
Citat:
De ska finnas till hands för att de andra ska må bra under veckan. Den ena kommer sitta säkert och den andra hänga löst, beroende på vem som lyckats bäst.
2020-03-24, 21:56
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Förstår ni när Amilia väl kommer ut och läser den här tråden?
Visserligen är väl hennes självförtroende av någon anledning så otroligt bra att alla kommentarer här är bara en liten vägbula på hennes väg till ett förmodat kontrakt hos Victoria Secret.

Äsh, Hon kommer väl få jobb som programledare för BB2021 "HALLÅ HUSET!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in