2020-03-24, 11:13
Medlem
Varför ser inte Amilia detta som ett ypperligt tillfälle och gå ner i vikt och må bättre?
Hon verkar ju inte må bra av hennes kropp och vikt nu. Snacka om att leva i förnekelse.

Gör man då ingenting åt saken?
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Riktigt gött var det igår, när glasman kom tillbaks och de fick fullkomligt hånskratta åt de dumma jävla skrikiga spånen, och såg du hur glasman lyfte upp sami ur mörkret och depressionen. Så jävla gött att se, Vidare var det mycket njutningsfullt när även sami , glasman och Julia sade högt och tydligt att nu fuckar vi alla och kör vårt egna race, grymt jobb av glasman.
Sami Glasman och Julia mot final.

Såklart Glasman lyckades lyfta upp Sami, han är en master manipulator. Han har långsamt och systematiskt övertygat Sami om att han vill dra om han själv skulle bli utröstad. Men lika snabbt som han kom in igen så såg han till att Sami vill stanna, för det gynnar honom själv. Han skiter fullständigt i Sami, han är bara en pjäs i Glasmans spel.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dom är tre mot resten , gynnar inte dom om man säger så
Jag menar att det gynnar inte dom andra om dom ska gå runt och sura en vecka. Ska man komma nån vart så får man lära dig tackla motgångar och inte skylla på fusk. Bara gilla läget!
2020-03-24, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Späckhuggaren täcker hela huset så man blir lätt förblindad.
Sant, man kan missta henne för den enorma soffgruppen.
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine har missat en sak när hon spelar sin teater eller spel.Vi hör allt och ingen vinner BB genom falskspel
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jisses...Så satans surmulna Martin&Jasmine är😅Wtf Ni får i slutändan Ingen miljon

Det är ju det fina med det hela. De kommer att ligga och böla och snacka skit, skaffa sig ovänner och ändå lämna med tom pung efter en hel drös veckor.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kollar du ens på liven? Det blir aldrig bråk, det enda som händer är att de pratar bakom ryggen på varandra som ett gäng långstadiebarn, och det är jävligt tröttsamt att lyssna på ett gäng vuxna människor som gnället som snorungar om samma saker dag ut och dag in. Speciellt när de som pratar mest skit sitter och framstället sig själv som så jävla goda människor hela tiden, därför får de "hat".
Du får sluta titta då om du är så känslomässigt engagerad att du mår dåligt av det? Jag följer tråden och det blir tröttsamt att läsa samma inlägg från samma bittra användare. Vi vet att du ogillar Victoria.
2020-03-24, 11:16
Medlem
Lord2Moynes avatar
Så jävla trött på Jassas skådespeleri att spela god. Nu har hon dock så svårt att dölja sin bitterhet och det är bara positivt. Hon ser fan ut som en gräshoppa med långt hår som springer omkring och kraxar som en skadeskjuten kråka.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ja hon vet ju inte vad det innebär o med många år av ätstörningar så förstår jag henne

Jag förstår absolut att det kan kännas jobbigt för henne, men samtidigt känner jag att om hon mår så dåligt över sin kropp och vikt, varför söker man in i BB då? Jag tycker både hon och Mergim verkar oförberedda på vad som kan hända i det här spelet, de borde ha förberett sig på precis allt!!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kul att Martin pratar om att Glasman, Julia och Sami tror att de är bättre än alla andra. När de slickar jag-är-bättre-än-alla-Vickans röv dagligen.
EXAKT. Vad fan håller Martin på med egentligen? Och varför snackar han skit om Sami? Måste varit bitterheten över att hans chans till vinst är lika med noll.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sant, man kan missta henne för den enorma soffgruppen.
Ja verkligen. Den enorma soffgruppen ställdes iordning för man visste att en sjöko skulle äntra huset.
Medlem
Hur jävla svårt ska det vara att skicka in ett jävla brev där de står namn som är indelade i 2 lag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in