2020-03-24, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vägrade hon på riktigt?

Som jag hörde det(kan vara inbillning också ) så ropade dom på henne, hon vägrade, och så fick dom andra väga sig
2020-03-24, 11:28
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Yes hon vägrar.
Jaha. Då har vi alltså två som hänger löst redan dag1.
Då blir alltså resten av veckan sitta i soffan och gola. Kul för oss tittare.
2020-03-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ingen trodde väl på allvar att det skulle hålla en längre tid. Den håller endast för att Rainbow finns. Annars hade de redan lackat i huset.

Nä, men jag njuter till max. Nu kommer ju antingen glasman eller julia sitta på måndag, men vill se vickan och Jasmine där också. Sami vinner makt tävlingen. Ojojoj, har vi en idiot som åker ut
2020-03-24, 11:29
Medlem
Citat:
Jaha. Då har vi alltså två som hänger löst redan dag1.
Då blir alltså resten av veckan sitta i soffan och gola. Kul för oss tittare.
Vilka två??
2020-03-24, 11:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad säger hon
Att Jassaludret inte får vara ifred då hon är på henne hela tiden, att hon inte ens får krama Amelia utan att hon direkt är där, hon vill bara skrika på henne. Visade sedan hur högt hon ville skrika
2020-03-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Att Jassaludret inte får vara ifred då hon är på henne hela tiden, att hon inte ens får krama Amelia utan att hon direkt är där, hon vill bara skrika på henne. Visade sedan hur högt hon ville skrika
Det är ju dock sant
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Varför ser inte Amilia detta som ett ypperligt tillfälle och gå ner i vikt och må bättre?
Hon verkar ju inte må bra av hennes kropp och vikt nu. Snacka om att leva i förnekelse.

Gör man då ingenting åt saken?

För då måste man sluta äta smörgåsar på natten och man kan inte hälla i sig en stor hink med godis en måndagkväll.
Om man vill gå ner i vikt när man ser ut så får man kämpa. Man måste röra på sig och sluta be alla andra göra saker för en...

Det är alldeles för jobbigt för Latmilia.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vad har jag missat? Varför är det klart att Julia eller Glasman hänger löst?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Är det så? Har missat detta helt?
Kolla avsnittet så hör du hur programledaren försäkrar Moa om att det finns ett klipp där Julia gör tummen upp till kameran. Sedan läggs det till att deltagarna alltid gör det för att visa att det sker med samtycke. Så jäääävla löjligt.

Skulle något ske utan samtycke i huset ger man väl personen på käften? Folk är så jävla försvarslösa idag.
2020-03-24, 11:33
Medlem
Varför gillar jag Mergim mer och mer?

Jag hatar mig själv
2020-03-24, 11:34
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, men jag njuter till max. Nu kommer ju antingen glasman eller julia sitta på måndag, men vill se vickan och Jasmine där också. Sami vinner makt tävlingen. Ojojoj, har vi en idiot som åker ut

Mmmm. Vilken ljuv musik i mina öron men en vecka till med absolut tristess. Om inte Rainbow hittar på något typ bada eller bubbelpoolen så får vi bara höra all bitterhet till ända. Jag blev chockad dock när Pink Ladies hittade på ett prank mot Lennie. Första gången på sex veckor de orkar roa oss tittare.
Eller så får vi se att Sami och snälla snickaren göra något. Men med den extrema energi som snälla snickaren har visat oss är frågan hur mycket sanning det ligger i det och hur länge han orkar göra annat än snacka skit som vanligt.
2020-03-24, 11:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vilka två??
Undrar också vilka två.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem