2020-03-24, 22:52
Bannlyst
Så Julia lr Glasman kommer hänga löst, men kan som vanligt räddas av nån?
Fast tror bara det är Sami som är villig att rädda nån av dom och han vinner sällan tävlingar, så om dom inte sitter mot Amilia kommer nån av dom ryka på måndag 😷😷👍👍👍
2020-03-24, 22:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Rädda dom på måndag isåfall inte innan tror jag inte 1 av glasman eller julia kommer sitta löst på måndag sen kan dom räddas i en makttävling

Tack. Jag funderade på mer om vad som egentligen är specat i reglerna men vi verkar tolka det lika.
2020-03-24, 22:54
Medlem
Maaareeks avatar
Kameramänniskan i rosa sovrummet ...full eller första dagen på jobbet? Zoomar in och ut men hela tiden på fel ställe. och btw nu när amilia plattat håret ska det bli intressant att se när hon duschar nästa gång. Hon verkar nästan ha gett upp sin hygien helt. Inkladdad i grönbrun sörja senaste veckan, smutsiga fötter och tja lär knappast lukta smultron
2020-03-24, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Lisa2 tror verkligen vi tittare kommer tycka om henne bara för att hon gör allt Sami ber om.

Hon äcklar mig, att hon inte kan läsa in folk att dom inte gillar att hon kramar dom en gång i timmen och är så jobbigt positiv som ingen orkar lyssna på.
Hon är en sån person som väljs sist av alla lr alla går när hon kommer till en grupp människor.
2020-03-24, 22:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaffeMannen
Julia : Jag vill ha snus
Frida : Du kan önska det till imorgon när du fyller år,då kanske du får en hel stock.
Sami : Det fick hon ju inatt!
Hahah den hade Sami väntat på.
2020-03-24, 22:58
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag har sagt att Amilia inte är min favorit men det är en taktik som du ''och'' Kermith kör med. Men jag tänker hålla på Amilia och alla andra som ''ni'' hatar på om det betyder att de är kvar längre i huset. ''Ni'' säger också till folk att lämna tråden om ''ni'' inte får styra diskussionerna

Jag har tydligt sagt att du får gärna vara kvar så länge vi diskuterar BB 2020. Du börjar jiddra om medlemmar i tråden. Det är inte okej. Sedan verkar du tycka om att förfölja medlemmar långt tillbaka i tråden. Det är oviktigt. Diskutera huset. Skit i hur andra uttrycker sig. Alla har rätt att uttrycka sig såsom det passar dom. Du verkar vilsekommen i den här tråden. Så tagga ner och skit i andra.
2020-03-24, 22:58
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hahah den hade Sami väntat på.

Sami har levererat hela dagen, pikat Glas och Julia.
2020-03-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tack. Jag funderade på mer om vad som egentligen är specat i reglerna men vi verkar tolka det lika.

Då får glasman eller julia hoppas på att någon av sami eller frida vinner en makttävling vilket jag tvivlar på så en av dom kommer nog stå i en omröstning, hoppas mot Amilia!
2020-03-24, 22:59
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag har sagt att Amilia inte är min favorit men det är en taktik som du ''och'' Kermith kör med. Men jag tänker hålla på Amilia och alla andra som ''ni'' hatar på om det betyder att de är kvar längre i huset. ''Ni'' säger också till folk att lämna tråden om ''ni'' inte får styra diskussionerna
Du är välkommen i tråden, kompis. Det är bara att ignorera källartrollet.
Hans vokabulär sträcker sig inte längre än näsan.
OnT: Frida sluta pilla på Mergims pojkvän.
2020-03-24, 23:01
Bannlyst
Hur fan kan dom vara trötta dom sover ju länge och gör ingenting?
Jag somnar efter dom och går upp långt före dom och jag är inte trött.
BB släcker lampan 23:00 och väcker dom 09:00, bra underhållning.👍😷👎
2020-03-24, 23:02
Medlem
5596s avatar
Jag vet inte hur kameror brukar styras men är det inte ett dåligt utfört arbete när fyra människor är i ett rum och den är inzoomad på Sami när man har alternativet att visa hela rummet? Den förflyttas aldrig heller. Ibland under dagen kan sovrumskamerorna vara inzoomad i en vägg i flera timmar och man vill se människorna man lyssnar på.
2020-03-24, 23:02
Bannlyst
Jag kommer rösta mot Glasman och Julia oavsett vem dom sitter emot, även blåvalen, bara för produktionen räddade dom kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in