2020-03-24, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia sa att det va en Sned Fraktur vad det nu är.
Utan att dom ens fått resultat från Röntgen. hehehe
Förmodligen går läkarna bara på Amilias skrik när läkarna tar på foten och gör snabb bedömning.
och ger Amilia moffe combo med Alvisar.

Resultatet på röntgen fick hon innan hon åkte tillbaka dock ingen läkare som sagt om det behöver göras nå åt den
2020-03-24, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
På schemat står något om invägning??!!!

Ska dom ha svält o gå upp i vikt vecka?
2020-03-24, 09:01
Medlem
Citat:
9.30 invägning för samtliga
10.30 uppdelning i lag
14.00 Lagtävling om guldkilot
15.00 brev + guldkilo
16.00 tävling för de två som hänger löst

Dags o väcka asen nu då om dom ska vägas in om 30 min. Schemat är spräckt direkt!
2020-03-24, 09:01
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Jag hoppas och tror att de som inte vill delta blir autonominerade.

Nej det kan de inte börja med nu helt plötsligt. Det har ju varit flera tillfällen tidigare då deltagarna inte vill göra en utmaning eller ta ett straff. Är väl samma sak med att deltagarna ständigt bryter mot reglerna i huset. Verkar som att de kan få hur många varningar som helst utan konsekvenser.
2020-03-24, 09:07
Medlem
Citat:
Jaaa fan va roligt!
Känner lite att ger man sig in i leken får man leken tåla. Alla tema och tävlingar kan komma så folk gnäller i supportergruppen på facebook

”Buhuu Amilia har ju haft ätstörningar osv”

Men om man är så känslig ska man väl för fan inte söka till BB där ALLT kan hända. Finns folk med olika bagage och fobier.

Nej det håller jag med om. Jag har också haft ätstörningar men att väga in sig i en jävla tävling i ett absurt tv program hade inte triggat det det minsta.
2020-03-24, 09:08
Medlem
Imponerad efter en tids frånvaro här i tråden så är det fortfarande Amilia som är mest poppis , skillnaden nu är att det syns mer o mer i mångas inlägg att dom helst enkelt mobbar för dom gillar henne men inte vågar skriva det . Det är ju underbart .
Döp om tråden till Amilia vi gillar .
Vore kul om det skrevs om något annat i en bb tråd , dom är fler deltagare i huset .
2020-03-24, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Imponerad efter en tids frånvaro här i tråden så är det fortfarande Amilia som är mest poppis , skillnaden nu är att det syns mer o mer i mångas inlägg att dom helst enkelt mobbar för dom gillar henne men inte vågar skriva det . Det är ju underbart .
Döp om tråden till Amilia vi gillar .
Vore kul om det skrevs om något annat i en bb tråd , dom är fler deltagare i huset .
Det är inte första april ännu..
2020-03-24, 09:17
Medlem
askungens avatar
16:00 Tävling för de två som hänger löst

Ska bli intressant och se vad som menas med detta, kommer två redan sitta löst efter dagens första tävling. Antar att Julia och Glasman idag räknas som säkrade...
2020-03-24, 09:19
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Nej det kan de inte börja med nu helt plötsligt. Det har ju varit flera tillfällen tidigare då deltagarna inte vill göra en utmaning eller ta ett straff. Är väl samma sak med att deltagarna ständigt bryter mot reglerna i huset. Verkar som att de kan få hur många varningar som helst utan konsekvenser.

Så länge de skriver det i uppdragsbeskrivningen att de som vägrar blir autonominerade är det ok tycker jag. Då har dom ett val och vet om konsekvenserna.
Medlem
Fruktdrakens avatar
Amilia har inte varit någon favorit. Snacket som hon hade med Sami var nog det bästa jag sett från henne och hon växte för mig.

Det är konstigt med deltagare som "offrar" sig själva för andra deltagare som man ser ibland i olika dokusåpaor. Riktigt obehagligt.

Jag vill rösta ut Glasman så fort som möjligt.
Senast redigerad av Fruktdraken 2020-03-24 kl. 09:22.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kollar avsnittet nu (följer alltid live först och tar avsnitten sen, inklusive finaler).

FY FAN vad löjligt att de måste göra "tummen upp" innan de myser, för att visa att de inte våldför sig på varandra. Jag visste inte det. Jag trodde att en del av Big Brother var att de faktiskt GLÖMMER kamerorna och dunkar på.

Så jävla pk att visa "närå hihi vi alla samtycker!".

Kan tänka mig vilket jävla liv det hade blivit från produktionen om någon gnydde "nej" under samlag.

Fy fan vad löjligt.

Är det så? Har missat detta helt?
2020-03-24, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
16:00 Tävling för de två som hänger löst

Ska bli intressant och se vad som menas med detta, kommer två redan sitta löst efter dagens första tävling. Antar att Julia och Glasman idag räknas som säkrade...
Alltid så på tisdagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in