2020-03-08, 17:46
Medlem
ingetbranicks avatar
Ett riktigt bottennapp i dag av Milan som föll hemma med 1-2 mot träskgänget Genoa. Zlatan gjorde reduceringsmålet till ingen nytta. Känns som ett välbekant mönster vid det här laget, Zlatan gör mål men Milan/Galaxy/landslaget förlorar ändå.
Citera
2020-03-08, 18:57
Medlem
Trollfeeders avatar
Vad ska vi tro blir nästa steg för Zlatan? Lägger han skorna på hyllan efter säsongen? Eller blir det ett sista upptåg någonstans? Milan har jag svårt att se honom fortsätta i, när Boban och Maldini blivit utsparkade. För min egen del tror jag att den här våren är sista chansen att se Zlatan spela fotboll.
Citera
2020-03-08, 20:55
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Vad ska vi tro blir nästa steg för Zlatan? Lägger han skorna på hyllan efter säsongen? Eller blir det ett sista upptåg någonstans? Milan har jag svårt att se honom fortsätta i, när Boban och Maldini blivit utsparkade. För min egen del tror jag att den här våren är sista chansen att se Zlatan spela fotboll.

Nästa steg? Han vann "typ" Europa League, han vann aldrig Champions League. Han vann inte ligan i MLS trots två försök.

När han gick till PSG gick han också till en sämre liga. Det passade honom. Lämplig nivå. Gjorde bra ifrån sig i United, för all del.

Kan förstå att han ville komma tillbaka efter skadan, vilket han gjorde. Att komma tillbaka snabbt och avsluta i United - en av världens största klubbar - vore värdigt.

Men han harvar vidare. Han är identitetslös. Han vet inte vem han är utan fotbollen.

Så... Malmö, Ajax, Juventus, Inter, Barca, Milan, PSG, United, MLS, Milan...

När folk kallade honom zigenare är det ganska svårt att inte hålla med. En vilsen, arg, själ. Evigt på drift.

Nu borde han sluta, men arvet är just det: "Cigani".
Citera
2020-03-11, 05:31
Medlem
MrSkargards avatar
Har vi sett det sista av bajaren från Rosengård nu? Hans klubb är i ett kaotiskt tillstånd samtidigt som det troligtvis inte kommer att spelas mer fotboll i Serie A den här säsongen.
Citera
2020-03-11, 06:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Har vi sett det sista av bajaren från Rosengård nu? Hans klubb är i ett kaotiskt tillstånd samtidigt som det troligtvis inte kommer att spelas mer fotboll i Serie A den här säsongen.
Italienska uppgifter hintar väl om flytt till Inter eller ”hem” till Södermalm.
Citera
2020-03-13, 12:55
Medlem
bombaccis avatar
Varför köpte Zlatan in sig som delägare i bajen?

Vill han tjäna pengar på det eller hoppas han vara relevant för svensk fotboll när han slutar?

Förmodligen både och men varför inte göra det i Malmö FF eller någon klubb utomlands?

Köpa in sig i hammarby känns lite weird , tänkte på det när jag såg janne josefssons program om zlatan statyn.

Har zlatan gett någon förklaring? Inget som han är skyldig o göra men vore ju intressant o veta.
Citera
2020-03-13, 16:51
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Varför köpte Zlatan in sig som delägare i bajen?

Vill han tjäna pengar på det eller hoppas han vara relevant för svensk fotboll när han slutar?

Förmodligen både och men varför inte göra det i Malmö FF eller någon klubb utomlands?

Köpa in sig i hammarby känns lite weird , tänkte på det när jag såg janne josefssons program om zlatan statyn.

Har zlatan gett någon förklaring? Inget som han är skyldig o göra men vore ju intressant o veta.

Det sägs ju att fick aktierna som tack för tiden i LAG. Han har 25% som han fick av AEG.

Aktierna har inte så stor betydelse i bråket utan det är mening: "Jag ska hjälpa Hammarby att bli störst i Skandinavien" som tände elden.
Citera
2020-03-13, 16:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Italienska uppgifter hintar väl om flytt till Inter eller ”hem” till Södermalm.

Han borde nog ta en funderare, för han är snabbtakt på väg utför i sin karriär. Det började när skrev på för LAG.
Citera
2020-03-13, 18:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han borde nog ta en funderare, för han är snabbtakt på väg utför i sin karriär. Det började när skrev på för LAG.
Han borde lägga av. Allsvenskan är han för bra för.
Citera
2020-03-13, 18:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Han borde lägga av. Allsvenskan är han för bra för.

Jag är enig med dig att han borde lägga av. Man ska ju sluta medan man är på topp, som Super-Mackan.
Citera
2020-03-23, 23:56
Medlem
TrolleriKontos avatar
Sopan Ibrahimobitch är given center i Barcas floppelva.

Citat:
Målvakt:
Richard Dutruel (kom från Celta Vigo)

Backar:
Martin Caceres (kom från Villarreal)
Dimitrij Tjigrinskij (kom från Sjaktar Donetsk)
Thomas Vermaelen (kom från Arsenal)
Yerry Mina (kom från Palmeiras)

Mittfältare:
Alex Song (kom från Arsenal)
Andre Gomes (kom från Valencia)
Juan Roman Riquelme (kom från Boca Juniors)

Forwards:
Ricardo Quaresma (kom från Sporting)
Zlatan Ibrahimovic (kom från Inter)
Philippe Coutinho (kom från Liverpool)

https://www.fotbollskanalen.se/spanien/zlatan-uttagen-i-floppelva---har-ar-barcas-samsta-kop-pa-2000-talet
Citera
2020-03-24, 12:04
Medlem
För andra gången blir han tokhånad och förnedrad av Materazzi.. Vad ska Bajzhimovic svara på det? Han hade inget svar förra gången.. Total tystnad.

Citat:
Pikarna mellan Zlatan och Materazzi fortsätter att hagla.Nu har den tidigare Inter-backen taggat svensken i en video där han kickar en toarulle i Champions League-bucklan."Låt oss se om du klarar det…om du vill kan du få låna bucklan", skriver Materazzi kaxigt på Instagram.

https://www.fotbollskanalen.se/italien/tv-materazzis-hanfulla-toarulle-pik-till-zlatan-du-kan-lana-bucklan/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in