2020-03-23, 15:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Tydligen är hela supportergruppen på Facebook medberoende till Amilia.
Fick mig en chock. Dom var sååå ledsna för hennes skull, nån började gråta osv.
Hur kan dom inte se det vi ser?!
Helt sjukt.
Är det sant?

Vad tycker dom i tråden på Facebook om Amilia i övrigt?
2020-03-23, 15:12
Medlem
BB på twitter:
”Amilia ska alltså åka till doktorn och kika till sin fot. hon ska inte åka hem.”
2020-03-23, 15:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fan vad jag blir förbannad på Amilias fjantande om stukning. Det kanske är brutet, det kanske är fraktur..m.m
Hon låg i sängen tidigare idag med 5 kuddar under foten så den kom upp en bit och Lennie Mergim satt bredvid på varsin sida om Amilia när hon låg i sin säng.
Hon trampade snett för 2-3dagar sedan. och fjantar fortfarande om det.
Går utan kryckor lite då och då, men sedan kommer på sig själv. och börjar hoppa på kryckor.
Amilia kan Hoppa runt halv dag utan ett ljud. sen rätt vare är så ska Amilia gråta och inte kan ta ett steg utan hjälp.
Ååååå vad arg jag blir. fan.

Jag håller med dig och HeligaModer att Amelia har en viss karaktär. En man ogillar när man ser BB. En hel del kanske bara är spel inför tittarna.
2020-03-23, 15:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
BB på twitter:
”Amilia ska alltså åka till doktorn och kika till sin fot. hon ska inte åka hem.”
Nej det vet vi ju redan. Men efter doktorn får hon åka hem. Annars har inte BB hörsammat Löfvens tal till nationen. Skall de lägga henne i ett specialrum i över tre veckor?
2020-03-23, 15:16
Medlem
askungens avatar
Just nu: Ut med Amilia till farbror doktorn och in med brevet!!!
2020-03-23, 15:18
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Just nu: Ut med Amilia till farbror doktorn och in med brevet!!!

Ja, vi väntar på brevet från BB och dess innehåll just nu. Eller väntar de till kvällen för att avslöja innehållet?
Medlem
Så hon ska ut och bli infekterad så alla andra i huset får det? Bra idé!
Medlem
D_120s avatar
BREAKING NEWS!!!

Antonia har bytt ut sina naglar

Skulle inte vara förvånad ifall det är hon som har legat bakom coronasmittan i Europa, med tanke på de miljarder bakterier o annat som har befunnit sig under dem
Medlem
TupolevTu-144s avatar
hur många dagar har de suttit i huset nu? Är det drygt halva tiden eller? Typ 55 dagar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nej det vet vi ju redan. Men efter doktorn får hon åka hem. Annars har inte BB hörsammat Löfvens tal till nationen. Skall de lägga henne i ett specialrum i över tre veckor?

Tveksam till att så drastiska åtgärder behöver tas för att man träffar en person.
2020-03-23, 15:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag håller med dig och HeligaModer att Amelia har en viss karaktär. En man ogillar när man ser BB. En hel del kanske bara är spel inför tittarna.
Stör mig otroligt mycket på såna som Amilia som ska visa tydligt för alla och överdriva till 99%.
Jag själv är raka motsatsen. jag kan säga att det inte är nått men har så jävla ont. men går normalt för ingen ska se, men vill egentligen halta,.m.m
2020-03-23, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Gick hon just ut ur bikten utan kryckor?
ja det såg jag också. men bb måste ha sett att hon gick in i köket igår natt utan kryckor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in