2020-03-23, 14:56
Medlem
Chandler Bings avatar
Vi kommer inte få glädjen att rösta ut Amalia, hur fan kan dom garantera att hon inte drar på sig coronavirus ute nu?
2020-03-23, 14:56
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Min killgissning:

TV4 kommer säga att folket har bestämt att ingen kommer bli utröstad(hur det ligger till egentligen kommer vi aldrig få veta)

Doktorn kommer garva åt amalia, eventuellt skriva ut lite smärtstillande(hon kommer komma tillbaka och krydda som satan att det va den värsta stukningen dom någonsin sett)

Nu kommer dom ju vara 11 kvar och då fungerar det att 1 avstår från grupptävlingen så hon kan fortsätta räkmacka och sitta säkert en vecka till. Individuella tävlingen har ändå aldrig varit hennes starka sida, så ingen förändring där.
2020-03-23, 14:57
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det vore fan inte bra, då skulle hon ju fortfarande kunna tro att hon är populär och att hon hade vunnit om hon inte skadat foten
Ja precis, sen kommer hon gästa måndagsstudion och framhäva att hon förmodligen vunnit om hon inte hade blivit tvingad att lämna. Att hon är den mest avskydda dokusåpadeltagaren genom tiderna hade hon inte haft självinsikt nog att ta in. Det skulle fan inte förvåna mig ett dugg faktiskt.
2020-03-23, 14:57
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hur mycket än jag ogillar henne så tycker jag också väldigt synd om henne just nu. Skit att sitta i huset i sex veckor och lämna nu. Hon är fan så mycket roligare än barnen Vickan och Jassa.

Ok..Du har rätt och du fick mig att tänka lite snällare. Tack för det du sköna gröna Ända till jag fick barn var min sjukhusjournal endast bestående av trasiga ledband och spontanfrakturer i foten så jag dömer kanske lite hårt pga mitt forna yrke och väldigt hög smärttröskel.
2020-03-23, 14:59
Medlem
Zingo2s avatar
Lennie sjunker än mer i mina ögon, hans trams med Amilia är ju urlöjligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Vi får hoppas att hon ändrar på det beteendet, för det är ju trots allt enkelt att ändra på. Hoppas att hon läser vår konversation här, och tänker: det måste jag lägga på minnet.
Det tror jag tyvärr inte. Hon lär säga "Jag har varit tacksam, jag tackade en gång när jag fick mat" typ. Har väldigt svårt att se att hon besitter förmågan att rannsaka sig själv. Hon har verkligen noll självinsikt och tycker att allting är alla andras fel.

Skulle hon läsa den här tråden skulle hon säkert tänka att alla vi är dumma i huvudet, att hon har blivit klippt konstigt i programmet, att ingen förstår omständigheterna där inne, att vi gör allt för att hitta fel hos henne osvosvosvosv.

Känner (eller kände) en person som är EXAKT som Amilia, och det går liksom inte att få hen att förstå att hen beter sig illa.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Håller med dig! Men om det är så att produktionen redan vet att hon inte får gå in igen så hoppas jag de säger det till henne. De verkar de inte ha gjort iallafall, och med den vetskapen kanske hon hellre stått ut några dagar till.

Det håller jag med om. Men dom måste nog hålla sig lågt med information om vad som kommer att hända. Det gällde ju Patsy också. Tror säkert att han ville tillbaka när han blev bättre. Hur man än vrider och vänder på det så gäller försiktighetsprincipen först. Precis det Löfven sade till nationen igår. Corona sprids med vindens fart och du kan ha den utan att märka det och smitta andra. Att då BB skulle göra en annorlunda bedömning än gängse uppmaningar vore inte bara felaktigt men oansvarigt mot andra deltagare.
2020-03-23, 15:00
Medlem
SevenStarss avatar
Gipsa in hela Amilia och lägg henne i uppdragsrummet
2020-03-23, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja precis, sen kommer hon gästa måndagsstudion och framhäva att hon förmodligen vunnit om hon inte hade blivit tvingad att lämna. Att hon är den mest avskydda dokusåpadeltagaren genom tiderna hade hon inte haft självinsikt nog att ta in. Det skulle fan inte förvåna mig ett dugg faktiskt.

Tror Marcelo vinner den faktiskt
2020-03-23, 15:02
Medlem
SD jassa vill lära sig arabiska
2020-03-23, 15:04
Medlem
Trollsvanss avatar
Tydligen är hela supportergruppen på Facebook medberoende till Amilia.
Fick mig en chock. Dom var sååå ledsna för hennes skull, nån började gråta osv.
Hur kan dom inte se det vi ser?!
2020-03-23, 15:04
Bannlyst
På väg till röntgen kommer hon träffa på massa folk, BB kan aldrig garantera att hon inte blir smittad.
Dessutom är det besöksförbud på sjukhusen vilket innebär att ingen i produktionen kan ha koll på vilka hon möter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in