2020-03-23, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Tror Marcelo vinner den faktiskt

Han är bara en liten pattaglytt jämfört med sebastian dawkins.
2020-03-23, 15:05
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Tydligen är hela supportergruppen på Facebook medberoende till Amilia.
Fick mig en chock. Dom var sååå ledsna för hennes skull, nån började gråta osv.
Hur kan dom inte se det vi ser?!
Va fan säger du? Är dom helt jävla brända eller?
2020-03-23, 15:06
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Ok..Du har rätt och du fick mig att tänka lite snällare. Tack för det du sköna gröna Ända till jag fick barn var min sjukhusjournal endast bestående av trasiga ledband och spontanfrakturer i foten så jag dömer kanske lite hårt pga mitt forna yrke och väldigt hög smärttröskel.

Tack. Jag har också varit aktiv. Så jag ser också det annorlunda. Men hon har inte tränat eller varit aktiv så hennes kropp får en helt annan skada. Dessutom är hon överviktig och lägger hela sin tyngd på foten på ett annat sätt än en tränad kropp som kan belasta det annorlunda. Nu har jag på gott och ont ingen att störa mig på. Vickan och Jassa går inte riktigt att störa sig på på samma sätt då man vet att de verkligen är rent ut sagt dumma, om man nu använder barnspråk. Amelia, vad man än tycker om henne, är faktiskt rätt så skärpt.
2020-03-23, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det tror jag tyvärr inte. Hon lär säga "Jag har varit tacksam, jag tackade en gång när jag fick mat" typ. Har väldigt svårt att se att hon besitter förmågan att rannsaka sig själv. Hon har verkligen noll självinsikt och tycker att allting är alla andras fel.

Skulle hon läsa den här tråden skulle hon säkert tänka att alla vi är dumma i huvudet, att hon har blivit klippt konstigt i programmet, att ingen förstår omständigheterna där inne, att vi gör allt för att hitta fel hos henne osvosvosvosv.

Känner (eller kände) en person som är EXAKT som Amilia, och det går liksom inte att få hen att förstå att hen beter sig illa.

Usch, så illa med sådana människor. Det är typ som fjortisbeteende fast vid vuxenålder.

dessutom så ser jag aldrig på själva programmet utan alltid live, och vi är ju många som gör det men finner ändå att Amilia har ett obedrägligt beteende.
2020-03-23, 15:07
Medlem
Lunatics avatar
Fan vad jag blir förbannad på Amilias fjantande om stukning. Det kanske är brutet, det kanske är fraktur..m.m
Hon låg i sängen tidigare idag med 5 kuddar under foten så den kom upp en bit och Lennie Mergim satt bredvid på varsin sida om Amilia när hon låg i sin säng.
Hon trampade snett för 2-3dagar sedan. och fjantar fortfarande om det.
Går utan kryckor lite då och då, men sedan kommer på sig själv. och börjar hoppa på kryckor.
Amilia kan Hoppa runt halv dag utan ett ljud. sen rätt vare är så ska Amilia gråta och inte kan ta ett steg utan hjälp.
Ååååå vad arg jag blir. fan.
2020-03-23, 15:09
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Han är bara en liten pattaglytt jämfört med sebastian dawkins.
Håller med Sebastian Dawkins var fantastisk.

För er som inte vet vem det är så ta en titt här
https://www.youtube.com/watch?v=IyQJTGBNbQE
Bannlyst
In med brevet era homofiler.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Va fan säger du? Är dom helt jävla brända eller?
Nja inte hela supportergruppen. Det finns typ 30 till 40 hårdföra aktiva medlemmar som håller hårt på Amelia och resten av Anty truppen. Jag själv tycker iofs lite synd om henne, det tyckte jag om Patsy också, men han fick inte komma tillbaka.
2020-03-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Usch, så illa med sådana människor. Det är typ som fjortisbeteende fast vid vuxenålder.

dessutom så ser jag aldrig på själva programmet utan alltid live, och vi är ju många som gör det men finner ändå att Amilia har ett obedrägligt beteende.
Verkligen. Undrar helt ärligt hur man kan bli så.

Jag har bara sett typ ett avsnitt, kollar alltid bara live, men de där inne verkar ju inte förstå att vi gör det. Det är ofta de pratar om att "tänk om det blir klippt si", "tänk om jag blir klippt så" osv.
2020-03-23, 15:11
Medlem
Zingo2s avatar
Sami har tappat en tand när han badade.😀
2020-03-23, 15:11
Medlem
__Alez__s avatar
Om Amilia tvingas amputera foten tror ni hon skickas tillbaka till huset då?
Kan ju bli svårt med tävlingar.

Kan ju även bli rullstol och huset är ju inte handikappanpassat även om det endast är ett plan, men även där blir det ju problem på tävlingar.

Knivigt läge för henne, förstår att hon är orolig för sin medverkan.
2020-03-23, 15:12
Medlem
Hahaha Amilia
”Jag har också hört en norsk prata”

Jo..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här