2020-03-23, 14:49
Medlem
Kommer hon ha möjlighet att smygkolla sociala medier osv??
Bannlyst
[quote=Pinkpad90|70852743]
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Alla sjukhus har ju gått ut med att dom tar bara in riktigt akuta fall.
Amilias stukning kommer dom inte ens att titta på, hon får vända i dörren.[/QUOTE

Inte en chans att 1177 rekommenderat bb att ta henne till en akut på något av sjukhusen i Sthlm. Med tanke på covid19 härskar oreglerat i Sthlm så är bb galna om de tar tillbaka henne in i huset efter ett besök på en akutmottagning.

Var inne på SÖS hemsida och kollade och det står att dom separerar alla misstänkta Coronafall från vanliga akut, sen finns det väl närakuter i Stockholm hon kan åka till?
Medlem
I stort sett varenda tävling hittills har varit fysisk, ska hon va åka ÄNNU mer räkmacka på tävlingarna om hon kommer tillbaks? Typ, Amilia kan inte vara med så hon blir immun automatiskt

Fast, iofs kommer kanske en riktig läkare att säga att hon är en idiot och att hon ska sluta spela
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Amilia: Jag har bra immunförsvar

Ja då är du garanterad att inte få corona!!!

Käft på dig jävla besserwisser, hon har NOLL KOLL om vad som händer utanför huset med BB o ska ändå spela som att hon vet

Amelia fattar noll. Även om inte hon har Corona kan hon bära på den i två veckor.
Och hur blir BB när två skall passa upp på henne?
Oansvarigt att hon får komma in igen.
2020-03-23, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Eller Älskling du har blivit en tjockis. Det programmet borde 3:an damma av igen.

Det förutsätter väl att valen har en älskling hennes KK Mållgan lär ju inte träda fram.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Inte mig emot!!

Ska vi sitta här och rösta och engagera oss om det ändå är BB som bestämmer allt?
Sparka ut henne med huvudet före nu och låt dom ha fest ikväll istället.
En borta, punkt.
Medlem
Gick hon just ut ur bikten utan kryckor?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
I stort sett varenda tävling hittills har varit fysisk, ska hon va åka ÄNNU mer räkmacka på tävlingarna om hon kommer tillbaks? Typ, Amilia kan inte vara med så hon blir immun automatiskt

Fast, iofs kommer kanske en riktig läkare att säga att hon är en idiot och att hon ska sluta spela
Amilia vet faktiskt bättre än alla Sveriges läkare tillsammans.
Medlem
Hade varit skitkul om Lennie och Vicky hånglade nu när Amilia kom tillbaka genom dörren 😂
2020-03-23, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Haha precis! Inte ett tack, ingenting. Min mamma har alltid lärt mig att säga tack. Jag är glad över det idag, för det låter riktigt illa att inte säga tack.
Så jäävla illa. Speciellt när folk liksom springer hennes ärenden hela. jävla. tiden.?!?! Folk står och LAGAR MAT åt henne och hon säger inte tack. Folk TVÄTTAR hennes kläder och hon säger inte tack. Folk hämtar saker och vänster till henne och hon säger inte tack.

Det är så äckligt beteende av en vuxen jävla människa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kommer hon ha möjlighet att smygkolla sociala medier osv??
Inte en chans, blir ögonbindel direkt i bilen
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Gick hon just ut ur bikten utan kryckor?

Japp! Hon har gått omkring i sovrummet utN kryckor länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in