2020-03-23, 14:46
Medlem
Bajenjeppes avatar
Amilia gråter garanterat över ångesten att det inte längre känns värt att ha fejkat hur ont hon har haft när hon nu riskerar att få lämna helt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Men ärligt talat. Om hon åker till ett sjukhus nu och kommer tillbaka in...
Då faller hela deras story för kvällen. Att dom inte kan ta in fler deltagare pga Corona och att alla därför kan stanna.
Då är det jävligt uppenbart att dom gör vad dom kan för att Sami ska stanna och att vi bara låtsasröstar.
Inte mig emot!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med! Mergim är inte helt outhärdlig längre. Finns andra som ska ut inom honom. Jag hatar honom bara när han skriker och sjunger med Jassa.
Är faktiskt villig att hålla med! Har skrivit det förut, och jag tror verkligen att han och Antonia inte var bra för varandra. Hon daltade med honom, vilket drabbade dem båda.
2020-03-23, 14:47
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hade ju tänkt stänga ned BB tills i kväll pga måste plugga, men nu när Amilia drar MÅSTE jag ju fortsätta titta. Ska bli fantastiskt att se Lennie utan sin hemorrojd

Samma här 😁
Blir inte mycket plugg idag.
Medlem
Globalisten55s avatar
Amilia kommer bli förvånad att det är betydligt värre angående Corona än vad dem fått veta av BB
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Amilia: Jag har bra immunförsvar

Ja då är du garanterad att inte få corona!!!

Käft på dig jävla besserwisser, hon har NOLL KOLL om vad som händer utanför huset med BB o ska ändå spela som att hon vet
Amilia kommer ta med sig Corona in i huset.
Medlem
Citat:
Jasmine har gjort en macka åt henne.
Vad säger hon?
"Tack så mycket, vad snällt"?
Nej, absolut inte.

"Du kan ställa den där" säger hon.

BLIR FÖRBANNAD.

Haha precis! Inte ett tack, ingenting. Min mamma har alltid lärt mig att säga tack. Jag är glad över det idag, för det låter riktigt illa att inte säga tack.
Medlem
Zingo2s avatar
Fyfan vad tramsigt.
Medlem
Citat:
Jasmine har gjort en macka åt henne.
Vad säger hon?
"Tack så mycket, vad snällt"?
Nej, absolut inte.

"Du kan ställa den där" säger hon.

BLIR FÖRBANNAD.
Hon har inte sagt tack till någon idag och då typ alla gjort saker åt honom. Hon är så oförskämd och egoistisk. Nu ska fettot belasta sjukvården men en lite stukning! Hur kan produktionen acceptera det här? Om hon inte står ut så är det bara att lämna. Nej, det här är bara för att hon ska få uppmärksamhet. Nu får hon kramar av Lennie så hennes lilla upptåg funkar ju.
2020-03-23, 14:48
Medlem
Jag tror Lennie känner sig lättad!!
Äntligen kan han umgås ostört med sami, vicky och mergim!!
2020-03-23, 14:48
Medlem
Lunatics avatar
Amilia vill bara bli ompysslad.
2020-03-23, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Men ärligt talat. Om hon åker till ett sjukhus nu och kommer tillbaka in...
Då faller hela deras story för kvällen. Att dom inte kan ta in fler deltagare pga Corona och att alla därför kan stanna.
Då är det jävligt uppenbart att dom gör vad dom kan för att Sami ska stanna och att vi bara låtsasröstar.
Stor skillnad på att ta in nytt folk som dem inte haft koll på, och att ta hon till akuten på ett kontrollerat sätt. Jag säger inte att hon borde få komma tillbaka, men att jämföra det med att ta in nya deltagare är inte riktigt fair. Dem gör nog en rimlig bedömning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in