2020-03-23, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
Det är fullt normalt.
Inget hon gör är normalt beteende.
Att säga det är normalt att gå upp och äta kl 1 mitt i natten är lögn. Jag köper det om man redan är uppe och inte har lagt sig än. Men har man borstat tänderna och sedan gått och lagt sig då går man väl fan inte upp en timme senare för att trycka i sig massa mat?
2020-03-23, 01:14
Medlem
"Det är ofta jag får höra att jag är sur när jag sitter och lyssnar"

Jag med, Lennie. Jag med. När du kommer ut kan vi sitta och lyssna tillsammans<3
2020-03-23, 01:15
Medlem
Alex ska tydligen va troende, men en troende beter sig inte på det där sättet och tror på spökerier och sånt skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Lennie är inte rädd alls men Alex däremot. Lennie är övertygad om att det är ett prank, om inte från deltagarna så från BB.
Jag har inte förstått än om Alex är med på det eller inte? Såg att någon skrev att han är det, men någon att han inte är det. Jag såg inte när de planerade det så jag har verkligen ingen koll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Har tråden nystat i Amilias uppväxt kontra den färdiga produkten i form av vuxen person?
Skulle iaf dra den klassiska "meteriellt-välstånd-platoniskt-älskad" parallellen. Fått för lite kärlek och är därför överdrivet jag-centrerad och osäker i sig själv. Majoriteten av deltagarna i huset ömkar nog för henne snarare än sticker sönder hennes luftslott. Hon kmr behöva psykologhjälp för att kunna fånga en man att föda barn med...
Hon har dålig relation med sin biologisk familj så det förklarar nog mycket.
2020-03-23, 01:16
Medlem
foxieroxies avatar
Hahaha! Alex min! Han är räddast av dem alla
2020-03-23, 01:18
Medlem
Blåvalen - ”Lennie kan du inte dra för?”

RES DIG UPP FÖRHELVETE OCH GÖR DET SJÄLV DITT FLÄSKHELVETE!
Upp mer dig och ge hakan motion.

Varför går Lenny med på hur Analia konstant kör med honom!
Han kommer ha utmattningssyndrom när han kommer ut därifrån o detta har jag även tidigare konstaterat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Alex ska tydligen va troende, men en troende beter sig inte på det där sättet och tror på spökerier och sånt skit.
Tror man på gud kan man väl tro på spöken. Eller funkar det inte så? mvh / livets ateist och tycker i smyg att alla som tror på spöken är lite korkade (kan inte förstå att jag skriver detta haha min största hemlighet typ).

Har Alex pratat någonting om sin tro, utöver bordsbönen och att han nu ville be? Tycker inte jag hört någon prata om religion där inne. Förutom Kim och Isabels otroligt intelligenta konversation som fick dem utkastade, lol.
Medlem
foxieroxies avatar
Alex ska sova med micken så de kan höra om han skriker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag har mina aningar om vem det är.

Lennie blev precis smekt på magen av Vickan framför blåvalen <3 samt fick en kram.
Något Amalia bölade om häromdan att Lenny minsann aldrig kramar om henne längre
Mysigt <3

Var jag den enda som reagerade på Mergims försök till att flörta med Victoria innan när de två var i S2 och förberedde pranket? Han spanade in hennes röv när hon drog ned leggingsen och gav henne komplimanger samt sa hon har blivit finare med tiden i huset och han älskar en ”naturlig” tjej utan smink

Tror han tänker ”Om inte jag får Lennie då ska ingen få honom” så han försöker väl ragga på Victoria nu. Pinsamt att se på.
2020-03-23, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Har hon pratat någonting om det? Brevet hon fick var ju ändå rätt ostigt och "wihwih vi är så stolta gullegumman"-aktigt.
2020-03-23, 01:21
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Tack för ny info! Hade missat den, men misstänkte att det var nått galet där iom det personliga brev hon fick.
Finns nu färre frågetecken angående hennes sätt att vara. Tror att den som har normal social kompetens (de flesta i huset) förstår hennes bakgrund. Men vem fan vågar säga åt henne att hon trippar hela tiden? Därav att samtliga ömkar henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in