2020-03-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon tackar väl aldrig för maten heller, och hon tackade inte när Sami och Lennie snickrade ihop ett par kryckor åt henne. Enda gången hon tackar är när hon tror att vi tittare röstat fram henne till något för att vi älskar henne så mycket, fast det egentligen är tvärtom.
Nej, hon säger alltid tack för något! En tjock egoist är vad hon är! Men hon tror ju att solen cirkulerar runt henne.
2020-03-23, 12:07
Medlem
Fan vad Amilia försöker sätta press på BB att ändra tävlingarna framöver,tror jag hört henne prata om det 47 gånger senaste timmen.
Hon är livrädd att sitta löst och åka ut utan pengar.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Varför får inte vi skicka in saker? Det hade kunnat bli hur kul som helst.
Hade skickat in lösgodis till Sami och en skitkorv till Amilia.
Medlem
foxieroxies avatar
Alla sitter och höjer Nadja till skyarna och tackar gång på gång och är så glada

Amilia ----->>
2020-03-23, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Varför får inte vi skicka in saker? Det hade kunnat bli hur kul som helst.
Då hade de fått en helt annan sorts kick, lite knark vore kul att hiva i godisskålarna.
Medlem
Vill se utegården, grabbarna är ju ute och målar!
Medlem
Varför grinar amilia?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Lennie försöker ju hålla sig borta men är nog för snäll. Mergim borde också skits i henne men han behöver väl Amilia.
Ja, och när han håller sig borta så får han så jävla mycket skit så han pallar väl inte det heller. Tycker verkligen så jävla synd om honom. Förstår helt ärligt inte varför Mergim daltar så mycket med henne efter allt hon sagt om och åt honom. Fast han vet väl inte ens hälften av allt hon sagt.
2020-03-23, 12:09
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fruktansvärt störande. Funderar på att skriva på Instagram till henne.

Tror ni hon kommer få hat precis som Anty när hon kommer ut? Jag tror inte, mer att folk kommer ignorera kanske?

Antys hat hade nog mer å göra med att hennes följare redan hade en förutfattad tro om hur hon var som person och som sedan blev besvikna, inkl mig själv som följt henne i många år. Vilket egentligen är rätt dumt att tro man vet hur en person är utifrån sminkvideos.

Amilia var ju inte heller känd sen innan. Hatet hon får här i tråden räcker nog och blir över. Det som "oroar" mig lite är att hon direkt kommer läsa blåvalen, fettot, äckel etc och därefter sluta läsa och inte ta den konstruktiva kritiken seriöst.
2020-03-23, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Inte ens när Alex räcker henne en skål till frukosten när hon ligger skadad i soffan säger hon "tack" (noterade det i avsnittet). Hon tar bara folk för givet. Det är ett så jävla sjukt beteende. Man tackar väl per automatik? Det hör ju för fan till.
Jag har aldrig varit med om en människa som uppför sig på det där sättet. Hon måste vara så jävla söndercurlad hemifrån. Normala människor säger ju helt naturligt tack när andra gör något snällt. Men hon har det helt enkelt inte i sig. På samma sätt som att hon kan älta saker och ting, hon ser bara från sin egen syn och tycker nog på riktigt att det bara är synd om henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Inte ens när Alex räcker henne en skål till frukosten när hon ligger skadad i soffan säger hon "tack" (noterade det i avsnittet). Hon tar bara folk för givet. Det är ett så jävla sjukt beteende. Man tackar väl per automatik? Det hör ju för fan till.
Är det sant? Alltså fyfaan. Det känns ju verkligen som att tacka för sig BÖR sitta i ryggmärgen på en 25-åring. En annan hade ju sagt åt folk att inte hämta saker åt en osv om man var där inne och blev skadad. För vem fan vill känna sig som en börda för andra människor? Inte jag i alla fall, men Amilia verkar ju snarare livnära sig på det.
Medlem
vad var det som hände i sovrummet. var det inte bara Victoria som hade bundit en snöre på stolen. Hur kan vuxna män reagera så? vad fan har niggeren på huvudet på natten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in