Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Fruktansvärt störande. Funderar på att skriva på Instagram till henne.
Tror ni hon kommer få hat precis som Anty när hon kommer ut? Jag tror inte, mer att folk kommer ignorera kanske?
Jag tror Antonia fick så mycket hat för att hon var offentlig sedan innan. Folk hade liksom förväntningar på henne som hon inte kunde leva upp till, och då kände de att de ville berätta det för henne. Tror inte alls det blir samma "tryck" på någon som inte har sådana förväntningar på sig sedan innan. Är ju kanske heller inte samma sak att skriva "Gå och dö hora" på en bild med två kommentarer, som på Amilias Instagram, än en med 200 kommentarer som på Antonias. Tror inte folk orkar bemöda sig skicka DMs heller.
Jag HOPPAS dock att folk skriver till henne så att hon kanske kan få någon slags uppfattning om hur hon betett sig och hur det framstått.