2020-03-23, 12:03
  #91885
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Har Amilia ens tackat nadja??
NEJ!
Med tanke pp all hjälp och omvårdnad gon fått har jag aldrig hört henne yppa ett tack, inte nu heller när en tittare skickat godis, även till henne...!
2020-03-23, 12:03
  #91886
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu gick tjockisen in och surade bara för att allt inte var till henne!
Hon ligger ju där i sängen och vräker i sig choklad 🍫 Usch tvi fasen
2020-03-23, 12:03
  #91887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Stör mig så mycket på folk som aldrig tackar, och Amilia säger aldrig tack?! De hämtar choklad och hon bara tar emot men säger inte tack, Alex hämtade mat till henne, inget tack... sån liten grej men ändå så störande!
Hon tackar väl aldrig för maten heller, och hon tackade inte när Sami och Lennie snickrade ihop ett par kryckor åt henne. Enda gången hon tackar är när hon tror att vi tittare röstat fram henne till något för att vi älskar henne så mycket, fast det egentligen är tvärtom.
2020-03-23, 12:04
  #91888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag blir så JÄVLA provocerad av Amilia och allt runt henne just nu.
VARFÖR går de till henne? VARFÖR låter de henne inte bara ligga där i sin säng och dö av självömkan i sin ensamhet? JAG FÖRSTÅR INTE hur de fortfarande kan ge henne sympatier?

Jag KOKAR
Lennie försöker ju hålla sig borta men är nog för snäll. Mergim borde också skits i henne men han behöver väl Amilia.
2020-03-23, 12:04
  #91889
Bannlyst
Men res dig upp då för fan!
2020-03-23, 12:05
  #91890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Hon ligger ju där i sängen och vräker i sig choklad 🍫 Usch tvi fasen
För att Mergim gick in med chokladen till henne. Inte har man heller sett henne tacka!
2020-03-23, 12:05
  #91891
Avslutad
O vem fan säger att Nadja inte coronat ner exakt varenda produkt som ligger i den korgen? Hahaha
2020-03-23, 12:05
  #91892
Medlem
lillaflippens avatar
Var det bara Victoria och Jasmine som fick hälsning från en tittare?
2020-03-23, 12:05
  #91893
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon tackar väl aldrig för maten heller, och hon tackade inte när Sami och Lennie snickrade ihop ett par kryckor åt henne. Enda gången hon tackar är när hon tror att vi tittare röstat fram henne till något för att vi älskar henne så mycket, fast det egentligen är tvärtom.
Inte ens när Alex räcker henne en skål till frukosten när hon ligger skadad i soffan säger hon "tack" (noterade det i avsnittet). Hon tar bara folk för givet. Det är ett så jävla sjukt beteende. Man tackar väl per automatik? Det hör ju för fan till.
2020-03-23, 12:05
  #91894
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Lennie försöker ju hålla sig borta men är nog för snäll. Mergim borde också skits i henne men han behöver väl Amilia.

Ja, de borde markera och lämna henne ensam.
2020-03-23, 12:06
  #91895
Bannlyst
Varför får inte vi skicka in saker? Det hade kunnat bli hur kul som helst.
2020-03-23, 12:06
  #91896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fruktansvärt störande. Funderar på att skriva på Instagram till henne.

Tror ni hon kommer få hat precis som Anty när hon kommer ut? Jag tror inte, mer att folk kommer ignorera kanske?
Jag tror Antonia fick så mycket hat för att hon var offentlig sedan innan. Folk hade liksom förväntningar på henne som hon inte kunde leva upp till, och då kände de att de ville berätta det för henne. Tror inte alls det blir samma "tryck" på någon som inte har sådana förväntningar på sig sedan innan. Är ju kanske heller inte samma sak att skriva "Gå och dö hora" på en bild med två kommentarer, som på Amilias Instagram, än en med 200 kommentarer som på Antonias. Tror inte folk orkar bemöda sig skicka DMs heller.

Jag HOPPAS dock att folk skriver till henne så att hon kanske kan få någon slags uppfattning om hur hon betett sig och hur det framstått.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in