2020-03-22, 21:46
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Nix, ingen som bekräftat att just Fake muslimen kunde bli räddad, det som är sagt ÄR : 3 är nominerade och 1 kan räddas av makten.
Det vill säga Läppen kan bli tvungen att rädda antingen Glasman Eller Julia Av de 3 nominerade för att Fake muslimen är AUTONOMINERAD. Vidare efter det kan naturligtvis tittarna rädda Fake muslimen.

Case in point.

Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
faktaresistensen bland vissa är total.
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
De har sagt att "Mergim kan räddas" dvs av tittarna.
Klart det blir lite luddigt när dom svarar ja på frågan "Kan Mergim räddas av den som har makten?"

Men om jag förstått Flashback rätt så stämmer inte det. Mergim kan alltså INTE räddas av den som har makten, utan bara av tittarna.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Ser du nu hur kvinnan med Sveriges ledande magkänsla njuter när hon får hålla hov i sin sköna soffa?
Tänk dig Amilia Af Stapelfeldt iklädd tomteluva tala till nationen på julafton och tända ljuset i väntan på Kalle-Anka. Myyyyyyyyys.
2020-03-22, 21:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😂
Öööh?
Tack för att du just upprepade det jag skrev till dig. Mycket märkligt.
Jag förstår att det kan bli märkligt när man inte kan reglerna.
2020-03-22, 21:48
Medlem
riskns avatar
Citat:
Nix. Läs mitt förra svar. Han kan naturligtvis räddas men av tittarna.
Vadå Nix? Läs på sociala medier för i helvete. Folk har frågat om Mergims situation på veckofinalen och BB har gett svar.

Himlen är blå
2020-03-22, 21:48
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vad betyder det här!? BB bestämmer sina egna regler. THE END
De har precis räddad ditt runkobjekt. Du borde vara tacksam.
2020-03-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Klart det blir lite luddigt när dom svarar ja på frågan "Kan Mergim räddas av den som har makten?"

Men om jag förstått Flashback rätt så stämmer inte det. Mergim kan alltså INTE räddas av den som har makten, utan bara av tittarna.

Nej tvärtom ?
2020-03-22, 21:50
Medlem
bb-konto-onlys avatar
https://gyazo.com/fe86c6759e7e30137f759a3d571e9ffc
2020-03-22, 21:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
En tävlingsvecka är mellan måndag 22.00 alternativt tisdag. En tävlingsvecka i BB är annorlunda än en almanackas måndag till söndag. Alltså hänger han löst tills tittarna har sagt sitt.
Oavsett hur BB räknar när tävlingsveckorna börjar och slutar så hänger Mergim löst i morgon måndag, tillsammans med Glasman och Julia. Alla som hänger löst under veckofinalen kan räddas av makten, BB har inte antytt något annat.
2020-03-22, 21:51
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
https://gyazo.com/fe86c6759e7e30137f759a3d571e9ffc
Hahaha
2020-03-22, 21:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vadå Nix? Läs på sociala medier för i helvete. Folk har frågat om Mergims situation på veckofinalen och BB har gett svar.

Himlen är blå

Jag har följt Instagram svaret är: "Mergim kan räddas". Att han har suttit löst en gång och sedan löst igen när han vägrade tävla så blir man autonominerad. Så funkar det. Du,får ett gult kort en gång. Nästa gula kort innebär ett rött kort och du är utvisad. Vad är det för konstigt med det?
2020-03-22, 21:52
Medlem
riskns avatar
*En Facebook användare* ''Big Brother snälla svara: kan mergim räddas av makten på måndag?''

*Big Brother Sverige* ''Ja, på måndag kommer han kunna räddas.''

Det finns flera människor som har frågat på både Facebook och Instagram med tydliga frågor och BB har gett tydliga svar. Jag vet att vissa avgudar Rainbow här inne men detta blir bara löjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in