2020-03-22, 21:36
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det är ingen ide att försöka förklara för en del, de tar inte åt sig av fakta, ungefär som att blanda olja med vatten, det liksom bara glider av dem.

Jag håller med att faktaresistensen bland vissa är total. Speciellt när produktionen bekräftade på Instagram att han kunde bli räddad av makten på måndag.
2020-03-22, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Lite sen på bollen men har krökat. Det såg jag ju. Fattade inte att det var det hon fick skäll för. Hon svamlade om att de hade sex och ingen av dem viste vem som pussar under sexet.

Det skulle också kunna vara för att hon petar folk i arslet.
2020-03-22, 21:38
Medlem
xrlpyts avatar
Det är precis som när Patzy Julia Sami Jass och mm ja vad hette hon, svarta tjejen, när de skulle hålla en knapp nedtryckt, och sen kom Skansen-Jonas in med ormar. Vinnarna fick immunitet, de som avbröt eller sprang iväg eller bara misslyckades hängde löst. Det har inget att göra med "regelbrott", "autonominering" eller något liknande att göra, man hänger bara löst.

Precis som alla andra som hänger löst kan man räddas av makten.
2020-03-22, 21:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tror du det fortfarande? BB har ju bekräftat om och om igen att Mergim hade kunnat räddas av makten, senast av Malin idag när hon pratade om omröstningen och sa att en av de nominerade kommer räddas av makten, och två skulle hänga löst. Inte - ett - ord om att Mergim inte skulle kunna räddas av makten.

Hon bekräftade det helt klart att de två nominerade inte var dom som autonominerades.
Klart och tydligt. Hon behövde inte ens förklara att en deltagare var autonominerad.
2020-03-22, 21:39
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Mergim var autonominerad efter hans beteende. Vickan hade fått välja mellan Jullan och Glasman.

Men BB har ju gått ut med att Mergim trots det kan bli räddad på måndag. Det har varit ett jävla liv om det tidigare i tråden.
2020-03-22, 21:40
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Ändrade dom sig angående att han inte fick räddas av makten?

I BB kan man aldrig ha kunnat sitta dubbellöst. Man har autonominerats.
2020-03-22, 21:40
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😂
Dom ska bara knalla in på ett sjukhus och testa en person för att den ska kunna vara med i big brother menar du.

Japp! Absolut. Det är prio ett för sjukvården, att testa folk för nöjes skull när dom är helt överbelamrade.
Sorry att behöva säga det men, så lätt är det inte. Coronasituationen i sverige går inte direkt åt rätt håll. Så jag kan förstå dom.
Men det kommer jävligt olägligt. Hur BB-produktionen än gör nu så ser det ut som dom favoriserar och lägger upp det till sin fördel och inte att vi tittare får bestämma så som det alltid varit.
Nej det är inte vanliga blodprov, virus finns i dna/rna och måste scannas, det äe kostsamt och tar tid. BB vore absurt att prioritera!
2020-03-22, 21:41
Medlem
Likebananas nu får du fan ge dig, mergim kan räddas på måndag av makten. och bb har själva bekräftat detta så sluta sprid skitsnack och desinformation som inte stämmer är du snäll
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Men BB har ju gått ut med att Mergim trots det kan bli räddad på måndag. Det har varit ett jävla liv om det tidigare i tråden.

De har gått ut med att "Mergim kan räddas" dvs av tittarna som har makten.
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
I BB kan man aldrig ha kunnat sitta dubbellöst. Man har autonominerats.
Dubbellöst? Jag vet inte vad du snackar om. Jag undrar bara om dom har ändrats sig angående att han kan räddas av makten, det som dom tidigare gått ut och sagt att han kan göra.
2020-03-22, 21:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Dubbellöst? Jag vet inte vad du snackar om. Jag undrar bara om dom har ändrats sig angående att han kan räddas av makten, det som dom tidigare gått ut och sagt att han kan göra.

De har sagt att "Mergim kan räddas" dvs av tittarna.
2020-03-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag håller med att faktaresistensen bland vissa är total. Speciellt när produktionen bekräftade på Instagram att han kunde bli räddad av makten på måndag.
Nix, ingen som bekräftat att just Fake muslimen kunde bli räddad, det som är sagt ÄR : 3 är nominerade och 1 kan räddas av makten.
Det vill säga Läppen kan bli tvungen att rädda antingen Glasman Eller Julia Av de 3 nominerade för att Fake muslimen är AUTONOMINERAD. Vidare efter det kan naturligtvis tittarna rädda Fake muslimen.
Senast redigerad av Onebiker 2020-03-22 kl. 21:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in