2020-03-22, 21:02
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Grejen är ju att du först beskrev din sjukdom som att "du ibland fick värk när du handlade"
Låter inte direkt som nåt man behöver vara heltidssjukskriven för hela livet.
Men skärp dig. Så skrev jag inte, utan att jag har så ont att jag ibland inte ens kan handla mat.

Citat:
Och varför ska jag, som jobbar och aldrig gått på bidrag skämmas??
Därför att du är en dryg subba, som inte har ett uns av medmänsklighet i kroppen?

Citat:
Du däremot, är hemma och lever på andras jobb, har mage att skylla ifrån dig(på politiker) och pratar om dina rättigheter hit och dit.. DU är en lat parasit som inte tillför något i samhället och ett praktexempel på en som borde aborteras.
Men det är inte jag, som har ett behov av att trycka ner människor och önska att de vore döda. Dessutom har du fel i dina fördomar.
Citera
2020-03-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Varför måste du ha en så otrevlig ton?
För att de flesta som jobbar och sliter inte är så förtjusta i förtidspensionärer som pga oklara sjukdomar ska parasitera på samhället hela livet kanske..
Citera
2020-03-22, 21:05
Medlem
Citat:
Men skärp dig. Så skrev jag inte, utan att jag har så ont att jag ibland inte ens kan handla mat.

Därför att du är en dryg subba, som inte har ett uns av medmänsklighet i kroppen?

Men det är inte jag, som har ett behov av att trycka ner människor och önska att de vore döda. Dessutom har du fel i dina fördomar.
Vet du inte ens vad du skrev?? Bläddra tillbaka och läs.
Och du har fortfarande inte skrivit vad det är för sjukdomar/handikapp du har??
Citera
2020-03-22, 21:05
Medlem
sonicyouthzs avatar
Många med Downsyndrome jobbar med lättare arbeten, och därmed drar in skattepengar, till skillnad från lata lodisar som lever på år ut och in med socstålar
Citera
2020-03-22, 21:08
Medlem
Citat:

Och trevligt att du kallar en av de personer som ser till att du kan hämta ut din pension varje månad för subba.. tyder på en jäkligt otacksam, självisk, jag ska ha utan att ge nåt tillbaks person.
Citera
2020-03-22, 21:10
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
För att de flesta som jobbar och sliter inte är så förtjusta i förtidspensionärer som pga oklara sjukdomar ska parasitera på samhället hela livet kanske..
Hur tror du jag tycker då om genomdryga rashygieniker, som tror att just de är bäst i världen?
Och som inte vill lyssna på vad andra säger?
Senast redigerad av Furienna 2020-03-22 kl. 21:13.
Citera
2020-03-22, 21:12
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Och trevligt att du kallar en av de personer som ser till att du kan hämta ut din pension varje månad för subba.. tyder på en jäkligt otacksam, självisk, jag ska ha utan att ge nåt tillbaks person.
Du tycker ju att jag borde ha aborterats för att jag är sjukpensionär. Varför borde jag vara tacksam mot dig?
Citera
2020-03-22, 21:14
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Den som är sjuk har inga skyldigheter
Äcklig attityd. I framtiden har ni förhoppningsvis inga rättigheter heller.
Citera
2020-03-22, 22:52
Medlem
Citat:
Du tycker ju att jag borde ha aborterats för att jag är sjukpensionär. Varför borde jag vara tacksam mot dig?
Tänk människa..
Var tror du pengarna till dina bidrag kommer ifrån??
Jo, från oss som jobbar, utan oss hade du inte FÅTT några pengar alls utan fått bo på en soptipp och leta mat där.. så du borde vara jäkligt tacksam
Citera
2020-03-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Precis.. enda fördelen med kommunkrisen är att det kommer blir svårare för parasiter att sitta och leva på bidrag år efter år framöver.
Citera
2020-03-23, 00:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Varför måste du ha en så otrevlig ton?
Kan vi sluta få tråden att handla om dig nu?

Handlar faktiskt om något helt annat.
Citera
2020-03-23, 05:43
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Jag tycker nog inte att du ska anklaga andra för att ha äckliga attityder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in