Citat:
Ursprungligen postat av
Furienna
Ingen människa lever på det viset i Sverige, just därför att de flesta vet att alla människor har exakt samma värde.
Det har inte med deras "produktivitet för samhället" att göra. Alla har ändå samma rätt till både mat och husrum, även om det är handikappade eller missbrukare eller hemlösa eller vad som helst.
Men på internet kan ju tydligen ni patetiska fascist-nollor krypa fram från under era mossiga stenar, så att ni kan slunga ut skit mot andra under skydd av anonymiteten på olika forum. För jag slår vad om att ni inte vågar säga er smörja till någon i verkliga livet. Ni vet ju att ni egentligen har fel.
Nej, jag har ingen tacksamhetskänsla mot dig. Det har du inte gjort dig det minsta lilla förtjänt av. Jag vet ju att miljoner svenskar gärna delar med sig till de sjuka. Och de röstar på partier, som ser till att vi alla ska ha ett existensminimum. Du och dina fascistiska gelikar har inget att säga till om, utan ni får ju bara tro att ni är något på Flashback.
Nej, en människa som aldrig jobbar och bidrar till samhället(förutom en sommar), UTAN att ens kunna ange varför, bara att hon är "sjuk", och kräver sin "rätt" hit och dit är i de flestas ögon inte lika mycket värd som nån som jobbar och gör rätt för sig.
Det ser du på svaren du fått i denna tråd om inte annat.
Däremot, folk som VERKLIGEN ÄR SJUKA, tex förståndshandikappade eller cancersjuka, dessa vill de flesta hjälpa med skattemedel.
De flesta vill INTE låta såna låtsassjuka, krävande, otacksamma idioter(hävdar att du betalar skatt) som du leva på oss andra hela livet.
(och det är bara värdelösa losers som intalar sig att alla är lika mycket värda)