2020-03-22, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Isåfall måste BB muta Vickan till att säkra Glas eller Julia istället för Mergim som hon sagt att hon ska rädda.
Eller göra det väldigt lätt (och imo rättvist) att det inte går att rädda en auto-nominerad.
2020-03-22, 15:18
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag bara väntar på att dom ska lämna så att personer som dig kan få se hur mycket dom bidrar med. Jag kan garantera dig att det är fler än vi här på flashback som håller på rainbow och att tittarsiffrorna kommer krascha.

Siffrorna har redan kraschat. Detta blir en katastrof. Intressant hur de skall få fram en mille när inte ens reklamintäkter täcker kostnaderna. Folk har redan varslats i BB teamet.
2020-03-22, 15:18
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Ni ska se att nästa veckas tävlingar kommer anpassas till Amelia
Korvätartävling incoming!
2020-03-22, 15:19
Medlem
Lunatics avatar
Frida Epilerad Jullans mus inför natten med Glasman, Glas och Sami tittar bort
http://www.bilddump.se/bilder/20200322151526-213.179.54.190.jpg
2020-03-22, 15:20
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Då hon drack så mycket igår tror jag hon såg det som en utväg att få Glas kvar. Men han körde ju manipulation hela dagen igår, han log som fan när Julia fick reda på att de skulle dra och så satt hon med honom hela dagen sen.

Han är på riktigt en sociopat!

Japp! Riktigt obehagligt att se faktiskt.
2020-03-22, 15:20
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Stor risk då BB sörtdyker annars. Så kul att se de andra interagera. Vi fick precis en boost på DC. Visar vika tvätt i 20 minuter.

Vet inte om det är så mycket intressantare att se Glasman stirra med tom blick och drömma sig bort till utsidan.

Citat:
Isåfall måste BB muta Vickan till att säkra Glas eller Julia istället för Mergim som hon sagt att hon ska rädda.

Eller bara skicka ut Julia och se till att Glasman inte hänger löst framöver. Narcissisten behöver uppenbarligen hjälp från produktionen för att inte bryta ihop totalt.
2020-03-22, 15:22
Medlem
__Alez__s avatar
Visst vilodag på söndagar precis som måndagar innan veckofinalen .

Släng in något åtminstone. Arkivskåpet, spel eller vad som.
2020-03-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Visst vilodag på söndagar precis som måndagar innan veckofinalen .

Släng in något åtminstone. Arkivskåpet, spel eller vad som.

Ja! Eller att de får baka något, små projekt, mini-tävlingar där man kan vinna tex en frisör som fixar ens hår eller spraytan osv osv

Rövhattar
2020-03-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hörde inte heller, dels smasket från hövdingen och dels att Jasmine precis har IQ nog att kunna få fram ljud kombinerat med halländska gjorde det halvt omöjligt att höra.
Kan inte Blåvalen råka sätta sig på Big Lips mic så kanske den dör och vi slipper smaskandet ett litet tag?
2020-03-22, 15:24
Medlem
Hallå vart är sami?
2020-03-22, 15:25
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Då hon drack så mycket igår tror jag hon såg det som en utväg att få Glas kvar. Men han körde ju manipulation hela dagen igår, han log som fan när Julia fick reda på att de skulle dra och så satt hon med honom hela dagen sen.

Han är på riktigt en sociopat!
Han drog ner Sami hela dagen så han vart nere och satt sen och väntade på Glasman i poolrummet när det va fest.
Men Jullan va med Glasman och festade, så Glasman hade kul då och Sami satt själv och bara tittade på från poolrummet helt nere.
2020-03-22, 15:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Mig förvånar det en del faktiskt ändå.

Jag har stört mig som fan på att Sami sagt flera ggr att han drar om Glasman åker och så. Det är det enda med Sami som stört mig. Och nu hoppas jag han stannar, trots att jag tycker att surra om att lämna och inte göra det är så fruktansvärt löjligt. Och Glasman, gå.. Snälla gå.

Oavsett så, Glasman, fy fan för dig. En "kompis" försöker inte få en annan kompis att gå iväg från chansen till en miljon. Helt orimligt. Man säger "nej, du måste stanna för min skull och vinna hela jävla skiten, du hade kul igår, du kan stå ut här inne, det är bara en gång i livet" osv..

Men Glasman kunde inte bry sig mindre om hur det går för Sami.

Hade jag varit Frida hade jag sagt till Sami hur goda chanser han faktiskt har att vinna och bara ta varningen från produktionen. Men det kräver ju att man är så pass osjälvisk och inte tänker "största hotet ute, större chans för mig". Nu vet inte jag hur Frida tänker, men jag önskar hon kunde tänka precis som jaaaag!

Frida tänker på sig själv. Enbart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in