2020-03-22, 15:05
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Att BB inte skäms!? Det är
Pga. Deras tråkiga produktion i BB folk vill lämna och tycker det är tråkigt att vara där!!!

Yup. Det är inte bara vi här har kritiserat. Tidigare deltagare har sågat detta i media. Samt influensers i media har inte dragit i handbromsen över kritiken.
Medlem
Det var då ett jävla tjat om dom. Snälla gå bara! Jag har svårt att gråta över en fet nazist som lämnar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nej, men Sami är jätte rolig då han är "äkta, sig själv, fiser på folks ansikten". Jag önskar bara att jag förstod vad som var underhållande med killen. Jag förstår verkligen inte det. Martin var rätt kul när han höll på med Amilia när det kom till stötar, för mig är det underhållning. Inte att en kille går runt och fiser på folks ansikten.
Precis, det är underhållning, dock väldigt lite av den i bb 2020. Sami skulle kunna vara en rolig jävel om han slutade hänga med sektledaren glasman.
2020-03-22, 15:06
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu diskuterar de "löneförhöjning" på "det dåliga jobbet"
Direkt blev Sami kallad till bikten.😀
2020-03-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Då hon drack så mycket igår tror jag hon såg det som en utväg att få Glas kvar. Men han körde ju manipulation hela dagen igår, han log som fan när Julia fick reda på att de skulle dra och så satt hon med honom hela dagen sen.

Han är på riktigt en sociopat!
Känns också som om hon har låg självkänsla, självförtroende. Känns som om hon tog Martins avslag från början väldigt hårt därför hon blev svartsjuk på Jas, sedan gick hon på Lennie, Alex, Sami och nu Glas.
2020-03-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Precis, det är underhållning, dock väldigt lite av den i bb 2020. Sami skulle kunna vara en rolig jävel om han slutade hänga med sektledaren glasman.
Jag fann dock aldrig Sami att vara underhållande. Typ aldrig.
Medlem
likebananass avatar
BBs svar på underhållning: 20 minuter när folk viker tvätten
Bra BB ni gräver ännu djupare
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Hoppas att vuxen bebisarna Sami och Glasman väljer att lämna, vem fan kommer sakna dom 2 tråkigaste bebisarna som beter sig värre än småbarn kan göra? Ett par jävla nollor från flashback och inte mer än så. Ut för fan era jävla storvuxna bebisar.

Jag bara väntar på att dom ska lämna så att personer som dig kan få se hur mycket dom bidrar med. Jag kan garantera dig att det är fler än vi här på flashback som håller på rainbow och att tittarsiffrorna kommer krascha.
2020-03-22, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Många kommer sakna Sami iaf, eller vad tror du?
Nja, finns väl en del men jag tror också att många börjat tröttna på han när han inte är sig själv riktigt pga glasman. Gillade han också i början men fan va tråkig han har blivit, nästan lite gnällig. Sektledaren glasman som försört han och andra därinne, fy fan vaf man hatar den tråkiga jävla judefittan.
2020-03-22, 15:09
Medlem
Chandler Bings avatar
Snälla snälla, stäng Riche!
2020-03-22, 15:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Att Glasman är en idiot är ju en sak, men att Sami inte kan stå pall för hans manipulation säger ju mer om honom än om Glasman. Jag blir så jävla besviken. Hur kan han låta sig manipuleras. Jag har ju inte sett live, och avsnitten kommer bara ge en liten del, så kan vara därför jag inte alls kan begripa hur det gick till.

Och vi berövas på att se Sami leva ut utan Glaset. Han är en egen person som var rolig och störtskön utan Glaset och skulle förbli roligare utan.

Känns som mina uttalanden är ekon av vad många andra redan skrivit säkert men jag reagerar ju först NU, är i första, chock-stadiet.

10 års åldersskillnad är ganska mycket. Att Sami låter sig manipuleras förvånar mig inte alls.
2020-03-22, 15:10
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det var då ett jävla tjat om dom. Snälla gå bara! Jag har svårt att gråta över en fet nazist som lämnar

Bättre att behålla ludret som är en hårdför SDare som tycker på sin Facebook att "folk är idioter som inte röstar SD".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in