2020-03-22, 21:18
  #91261
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
länk?
Förbjudet att länka och göra reklam. Man blir avstängd.
Så sorry tänker inte riskera bli bannad
2020-03-22, 21:19
  #91262
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hej Ursula, men så du säger
Bra försvinn Raus😂 Men stackars Ur Sula
2020-03-22, 21:19
  #91263
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
88% röstade för att en ska lämna.

Du får svar imorgon.
2020-03-22, 21:20
  #91264
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det mest episka skulle vara ifall både julia o glasman går in i uppdragsrummet, julia går tbx in, de andra börjar fira att glasman är borta och börja snacka skit, sen skickar de in glasgrisen från bikten 1-2 timme efter hahaaha fatta allas miner.

Fan. Vilket drömscenario.
Bara Jullan kan hålla sig.
2020-03-22, 21:20
  #91265
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vilken berättare han är, Alex från Kongo. Det flyter på så bra.....Klick.
2020-03-22, 21:20
  #91266
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Du får svar imorgon.

Att produktionen kan göra lite som de vill är det ingen som betvivlar.
2020-03-22, 21:21
  #91267
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Att produktionen kan göra lite som de vill är det ingen som betvivlar.

De räddar kvar Mergim vilket jag också tycker är dåligt.
2020-03-22, 21:22
  #91268
Medlem
Zingo2s avatar
Bra tal av Löven👍
Tur inte Åkesson är vår ledare!
2020-03-22, 21:22
  #91269
Medlem
csfs avatar
Omg nej Alex skäm inte ut det svarta folket nu
2020-03-22, 21:23
  #91270
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
De räddar kvar Mergim vilket jag också tycker är dåligt.

Det hade Victoria gjort oavsett.
2020-03-22, 21:24
  #91271
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det hade Victoria gjort oavsett.
Han borde inte ens fått chansen att bli räddad av henne eftersom han sket i att tävla som den fegis han är, det var nog det han menade.
2020-03-22, 21:24
  #91272
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det hade Victoria gjort oavsett.
Jag tänker på tittare som hade fått välja mellan Mergim och Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in