2020-03-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartaapan420
jävla fetto asså.. tror att hela hinken är hennes
Nu gick tjockisen in och surade bara för att allt inte var till henne!
Medlem
foxieroxies avatar
Amilia tog med sig godis och gick till sängen.
Medlem
Globalisten55s avatar
Så här generöst har BB aldrig varit förut med Mat&Godis övrigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tror det HAHAHA En så jävla orealistiskt stor volym att ge till EN människa. Men hon trodde det! Fy fan alltså 😂
Hahahah så jävla absurt. Hon ligger säkert och grinar för att "VaRfÖr SkiCkAdE De MiG TiLl SlUsSeN NäR De VeT AtT JaG hAr OnT OcH sÅ VaR iNtE eNs PakEtEt TiLl MiG".
Medlem
likebananass avatar
Missade morgonen. Sover Jassa och Martin i gula rummet igen? De kunde inte sova igår för Alex snarkade som fan. Jassa är ju inte välkommen där så det måste kännas underligt att sänka sig.
Går Glasman omkring bitter med Sami och snackar om utröstningen?
Hur är Mergim inför ikväll?
2020-03-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte jag heller. Hon kunde sprinta till brödrosten i natt, och hade eventuellt kunnat klå Usain Bolts världsrekord där så snabb hon var utan kryckorna. Men nu tar hon sig knappt fram på kryckor och grinar livet ur sig.

BLIR

PROVOCERAD
Brukar inte bli arg när jag ser någon gråta men fyfan vad hon får det att koka inombords. Jävla fetto! Hon gråter för hon tror Lennie kommer komma tillbaka då för hon vet han brukar trösta när hon är ledsen. Men det hon inte fattar är hennes negativa attityd bara gör att Lennie drar sig mer och mer bort från henne. Stackars Lennie! Kan inte ens få njuta av godiset utan att skulle behöva sitta och trösta den äckliga Blåvalen

Kul när hon trodde godiset bara var till henne.

Patetiska Fläskläppen går runt och skriker stolt till alla ”OMG kolla detta fick jag och Jasmine, det står till Victoria och Jasmine omg kolla” ja vi har fattat. Du ska förresten ut med huvudet före när du hänger löst Fläskläpp!
Medlem
Flodhästen lever sitt drömliv nu. Ligga i sängen och frossa i sig godis
Medlem
Stod det meddelande till alla på godiset utom Amilia eller vad? Det stod Jasmine och Viktoria på chokladen?

Hon sa inte ens TACK heller va?? Nej exakt
2020-03-23, 11:59
Medlem
foxieroxies avatar
Hur kan man klaga så mycket? Det gör ont här, det gör ont här, det gör ont här.
Helt självförvållat som hon sparkade runt och levde rövare den kvällen. Klart hon till sist skulle ramla och stuka foten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Om amilia åker till sjukhuset så är det ingen chans att hon får gå in i huset igen.
Men det kommer de väl säga till henne då

Kan bli svår att hitta en ledig läkare idag som tittar på en enkel stukning.
Det får nog bli att gå till veterinären.

Nja. Amilia vill kanske passa på och se online hur hon ligger till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, jag kan fan inte släppa det. Hur i HELVETE kunde hon tro att hela den där baljan med godis var till bara henne?
Jag håller med! Är man tolv personer och får in en stor balja med godis, hur kan man ens säga ”TILL MIG” men den mest giriga rösten.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia: jag hann inte ens se vad det var som fanns"

Nej, men det syns att du redan tagit år på dig att välja och vraka bland alla godismöjligheter och du har kroppsbunkrat nog med fett för ett krig i 50 år, så det kanske är någon annans tur nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in