2020-03-22, 15:11
Medlem
Lord2Moynes avatar
Slafs slafs slafs, glufs glufs, smask smask. Fyfan, muta stamhövdingen när han äter jag får panik.
2020-03-22, 15:11
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Deras ansträngningar för att behålla Glasman och Sami känns ganska onödiga när den förstnämnda ändå åker ut på måndag. Eller kommer produktionen mygla med rösterna?
2020-03-22, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag bara väntar på att dom ska lämna så att personer som dig kan få se hur mycket dom bidrar med. Jag kan garantera dig att det är fler än vi här på flashback som håller på rainbow och att tittarsiffrorna kommer krascha.
Va fan hålla på o gnälla om dittan o dattan, kom igen det är inte kul. Dom borde va glada att dom sitter där isolerade från corona o allt, istället ska dom klaga på att det är tråkigt och allt möjligt. Dom får ju hitta på något och försöka underhålla folk istället för att gnälla som små barn. Visst några kmr säkert sluta titta, men tror dom klarar sig ändå på något sätt, hittar nog på något ifall dom 2 väljer att lämna.
2020-03-22, 15:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Deras ansträngningar för att behålla Glasman och Sami känns ganska onödiga när den förstnämnda ändå åker ut på måndag. Eller kommer produktionen mygla med rösterna?

Stor risk då BB sörtdyker annars. Så kul att se de andra interagera. Vi fick precis en boost på DC. Visar vika tvätt i 20 minuter.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nej, men Sami är jätte rolig då han är "äkta, sig själv, fiser på folks ansikten". Jag önskar bara att jag förstod vad som var underhållande med killen. Jag förstår verkligen inte det. Martin var rätt kul när han höll på med Amilia när det kom till stötar, för mig är det underhållning. Inte att en kille går runt och fiser på folks ansikten.

+1 på det. Äckligheter är inte kul. Någonsin!
Medlem
Ni ska se att nästa veckas tävlingar kommer anpassas till Amelia
Medlem
Vad sa Jassa precis om Sami och Glasman? Kändes som hon var rädd Sami blir lurad att lämna av Glaset eller? Man hör för fan inget när big lips smaskar högre än allas röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag fann dock aldrig Sami att vara underhållande. Typ aldrig.
Håller med till viss del, eller för det mesta egentligen.
Dock så känns det som han kan vara en rolig typ, om inte glasman aka sektledaren hade varit där.
2020-03-22, 15:16
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
10 års åldersskillnad är ganska mycket. Att Sami låter sig manipuleras förvånar mig inte alls.

Mig förvånar det en del faktiskt ändå.

Jag har stört mig som fan på att Sami sagt flera ggr att han drar om Glasman åker och så. Det är det enda med Sami som stört mig. Och nu hoppas jag han stannar, trots att jag tycker att surra om att lämna och inte göra det är så fruktansvärt löjligt. Och Glasman, gå.. Snälla gå.

Oavsett så, Glasman, fy fan för dig. En "kompis" försöker inte få en annan kompis att gå iväg från chansen till en miljon. Helt orimligt. Man säger "nej, du måste stanna för min skull och vinna hela jävla skiten, du hade kul igår, du kan stå ut här inne, det är bara en gång i livet" osv..

Men Glasman kunde inte bry sig mindre om hur det går för Sami.

Hade jag varit Frida hade jag sagt till Sami hur goda chanser han faktiskt har att vinna och bara ta varningen från produktionen. Men det kräver ju att man är så pass osjälvisk och inte tänker "största hotet ute, större chans för mig". Nu vet inte jag hur Frida tänker, men jag önskar hon kunde tänka precis som jaaaag!
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine alltså den fina flickan som aldrig pratar bakom andras rygg😂Alex är inte bättre vänder alltid kappan efter vinden👎
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-

Isåfall måste BB muta Vickan till att säkra Glas eller Julia istället för Mergim som hon sagt att hon ska rädda.
2020-03-22, 15:17
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad sa Jassa precis om Sami och Glasman? Kändes som hon var rädd Sami blir lurad att lämna av Glaset eller? Man hör för fan inget när big lips smaskar högre än allas röster.
Hörde inte heller, dels smasket från hövdingen och dels att Jasmine precis har IQ nog att kunna få fram ljud kombinerat med halländska gjorde det halvt omöjligt att höra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in