2020-03-22, 14:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan vi inte bara bomba Glasmans Instagram om hur detta ser ut från vårt perspektiv?
Han behöver få veta att vi vet. Men man kanske ska avvakta tills Sami drar. Hoppas fan inte han drar!!
Det ser inte ljust ut...

Men nu försvann censuren.

Glas: Men ska vi ge det den chansen då?
Sami: mm
Glas: Men jag tror att det är en väldigt låg sannolikhet
(Så tyckte jag att de sa)
2020-03-22, 14:53
Medlem
Övertalningskampanj
varför lämna när man har chans å vinna 1 mille...
2020-03-22, 14:54
Medlem
Varför sover Amilia med en bild av Lennie? Och säger att detta är det närmaste hon kommer till Lennie. Stalker much? Fyfan, synd om Lennie lol.
2020-03-22, 14:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu diskuterar Glas och Sami varför produktionen försöker övertala dem att stanna.
2020-03-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså ni som skyller på produktionen och allt möjligt. Vad fan det är trots allt Samis och Glasmans beslut att lämna, det är inte direkt som om alla andra 15 personer älskar att vara där i 100 dagar? Det är helt klart att det blir monotont och tråkigt att vara inlåst i ett hus med andra som man kanske inte gillar och utmaningarna, att saker är tråkig. Men det är just det som är det sociala experimentet, att vara kvar under 100 dagar. Det är inte lätt! Vissa pallar det inte. Speciellt inte svaga individer som Sami och Glasman. Så det är deras fel.

Att programmet utvecklats till den sämsta och tråkigaste säsongen någonsin, är naturligtvis produktionens fel. Festen med det sk raggartemat var ytterligare ett bevis på totalt misslyckande.
Castingen ett annat.

Men nu är det som det är och följare sviker. Med all rätt.
För egen del ser jag helst att såväl Glas som Amilia försvinner ut fortast möjligt. Om inte annat så för programmets skull. Amilia borde rimligen vara den som försvinner först av dom två.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-22 kl. 14:58.
2020-03-22, 14:56
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså ni som skyller på produktionen och allt möjligt. Vad fan det är trots allt Samis och Glasmans beslut att lämna, det är inte direkt som om alla andra 15 personer älskar att vara där i 100 dagar? Det är helt klart att det blir monotont och tråkigt att vara inlåst i ett hus med andra som man kanske inte gillar och utmaningarna, att saker är tråkig. Men det är just det som är det sociala experimentet, att vara kvar under 100 dagar. Det är inte lätt! Vissa pallar det inte. Speciellt inte svaga individer som Sami och Glasman. Så det är deras fel.

Man behöver inte alls vara svag. Jag har under mina år inom idrotten och jobbet valt att lämma pga bla understimulerimg eller jobbiga lag- respektive arbetskamrater. Jag tycker inte jag är svag för det. Snarare har det stärkt mig att kunna ta de besluten. Trivs man inte skall man inte utsätta sig för skit bara för att någon annan tycker annorlunda. Sami vet att han är superpopulär ute i stugorna genom att Frida har brutit mot regeln att inte avslöja något. De har haft sändningsuppehåll när Frida och Philip har snackat om det. Och Frida har sagt att hon har fått en eller två varningar för det.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu bröts sändningen i poolrummet, men jag hör fortfarande.

Glas: det är något väldigt plastigt över hela tillvaron här inne
Sami: mm det är som ett jobb man är trött på
Medlem
Hoppas att vuxen bebisarna Sami och Glasman väljer att lämna, vem fan kommer sakna dom 2 tråkigaste bebisarna som beter sig värre än småbarn kan göra? Ett par jävla nollor från flashback och inte mer än så. Ut för fan era jävla storvuxna bebisar.
2020-03-22, 14:57
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Herren med det arabiska namnet Lennie Hansson får göra precis vad han vill när det ger mig 12 gånger pengarna.

Haha. Då fattar jag. Fan skall nog själv in och beta.
2020-03-22, 14:58
Medlem
Att BB inte skäms!? Det är
Pga. Deras tråkiga produktion i BB folk vill lämna och tycker det är tråkigt att vara där!!!
2020-03-22, 14:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu diskuterar de "löneförhöjning" på "det dåliga jobbet"
2020-03-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Hoppas att vuxen bebisarna Sami och Glasman väljer att lämna, vem fan kommer sakna dom 2 tråkigaste bebisarna som beter sig värre än småbarn kan göra? Ett par jävla nollor från flashback och inte mer än så. Ut för fan era jävla storvuxna bebisar.
Nej, men Sami är jätte rolig då han är "äkta, sig själv, fiser på folks ansikten". Jag önskar bara att jag förstod vad som var underhållande med killen. Jag förstår verkligen inte det. Martin var rätt kul när han höll på med Amilia när det kom till stötar, för mig är det underhållning. Inte att en kille går runt och fiser på folks ansikten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in