2020-03-22, 14:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
BB följer inte blåval längre, dom har stenkoll på sami o glasman och delar ut varning efter varning

Som hybris-Daniel skiter högaktningsfullt i. Han har förvandlats till en BB-rättshaverist. Så tröttsamt. Han märkte att Sami började ha kul med Lennie och Martin och snetände på fylland och satte igång den här lämna-cirkusen som han nu får att låta som att det är Samis idé hela grejen!
2020-03-22, 14:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Tack för svar 😘 Så det känns som en övervägande många (här inne) ändå fortfarande vill ha ut Mergim före Glasman då.

Men alltså hur seriöst är snacket att Glasman OCH Sami sticker? Håller på läser ikapp helgen, framför allt för festerna, har kommit till allt surr igår om att de ska lämna. Tar med en nypa salt jag, men de fortsätter med det surret Idag eller och de verkar vara helt på riktigt?! Är din uppfattning att de tänker dra?

De har varit i bikten och sade att de vill dra. Sami har redan börjat packa och Glasman sticker om Sami drar.
2020-03-22, 14:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Glasman är som en jättebebis som vill ha sin röda boll och när han får den så vill han inte ha den längre. Lämna bara, din luffare. Ingen blir gladare än jag.
2020-03-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Tack för svar 😘 Så det känns som en övervägande många (här inne) ändå fortfarande vill ha ut Mergim före Glasman då.

Men alltså hur seriöst är snacket att Glasman OCH Sami sticker? Håller på läser ikapp helgen, framför allt för festerna, har kommit till allt surr igår om att de ska lämna. Tar med en nypa salt jag, men de fortsätter med det surret Idag eller och de verkar vara helt på riktigt?! Är din uppfattning att de tänker dra?

Verkar tyvärr helt seriöst. Avskyr Glasman nu.
Innan var han OK. Nu visar han sig vara feg och en tönt som drar ner andra i misär
2020-03-22, 14:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Som hybris-Daniel skiter högaktningsfullt i. Han har förvandlats till en BB-rättshaverist. Så tröttsamt. Han märkte att Sami började ha kul med Lennie och Martin och snetände på fylland och satte igång den här lämna-cirkusen som han nu får att låta som att det är Samis idé hela grejen!
Precis! För Sami hade faktiskt en helt okej kväll där. Då fick kanske Glas agera snabbt. Nä fy fan om det är manipulation...
2020-03-22, 14:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Glasman är som en jättebebis som vill ha sin röda boll och när han får den så vill han inte ha den längre. Lämna bara, din luffare. Ingen blir gladare än jag.

Fast TV4 håller inte med. De har ett tapp på 100k på kvällen redan. Drar Sami, drar Glasman. Kvar blir då fjortonåringar och förorten med blatteflickor som tittare. Ytterligare tapp i tittare lika med lägre reklamintäkter.
2020-03-22, 14:37
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Verkar tyvärr helt seriöst. Avskyr Glasman nu.
Innan var han OK. Nu visar han sig vara feg och en tönt som drar ner andra i misär

Glasman kan jättegärna gå ut.
Men Sami, skärp dig för fan.. 🤦‍♀️
2020-03-22, 14:38
Bannlyst
Vad tänker Sami nu när han sitter och packar, medans Glasman velar och kanske stannar, dom bestämde ju sig båda för att lämna igår?
Bara Sami kan lämna med huvudet högt, Glasman kommer få Coronaviruset 😷😷😷😷👍
2020-03-22, 14:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis! För Sami hade faktiskt en helt okej kväll där. Då fick kanske Glas agera snabbt. Nä fy fan om det är manipulation...

Ja exakt! Han har ju börjat dra sig ifrån trion med Glas och Julia mer och mer och så kan vi ju inte ha det.. Usch, Anty, Amilia & Mergim repeat typ!
2020-03-22, 14:40
Medlem
Lunatics avatar
Sami med Kammen i röven
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-22 kl. 14:51.
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
De har varit i bikten och sade att de vill dra. Sami har redan börjat packa och Glasman sticker om Sami drar.

Jag älskar Sami av hela mitt hjärta men vill han gå iväg från miljonen så gör det då. Så jävla idiotiskt. Blir skitbesviken och tycker det är svinlöjligt. Glasman ska inte kunna få en annan vuxen man att göra detta? Var det inte Glas som skulle gå ut först och Sami skulle lämna om han lämnar.. Men nu är det Sami som tänker gå, och Glas går om han går?! Förlåt för att jag inte hänger med och är lite trög men vad fan hände.

Lennie kommer fan gå iväg med miljonen. Min favorit nu. Trodde aldrig jag skulle säga det.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Vad tänker Sami nu när han sitter och packar, medans Glasman velar och kanske stannar, dom bestämde ju sig båda för att lämna igår?
Bara Sami kan lämna med huvudet högt, Glasman kommer få Coronaviruset 😷😷😷😷👍

Snarare tvärtom. Glasman jobbar hemifrån med sina reklambyråuppdrag. Sami som truckis och träffar folk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in