2020-03-22, 14:27
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast när Glasman tog snacket med Sami i poolhuset hade Sami inte pratat om att dra på länge. Jag ser det här som manipulation.

Nix. Så.är det inte. Han har t.o.m. sagt ifrån i bikten att Sami inte sover bra och då fick han sova ett par dagar i annexet för Glasman sade att det skulle kunna liva upp Sami lite.
2020-03-22, 14:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Är jag rasist om jag aldrig har och aldrig kommer vara tänd på en svart kille??

Nu ligger Blåvalen och sover gott i sovrum 2 med Lennies bild i sin hand som en äcklig, besatt fetto. Fyfan så vidrig. Sist hon duschade var förresten när Robinson veckan tog slut, så nu är det 8 dagar sen. 🤢

Va tvungen o zappa in i s2, se henne med bild på Lennie är bara pinsamt. Eller la han den där när han va inne förut som skämt??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Det första håller jag med dig om. Men att halsmandlar kör detta som taktik tror jag är fel. Varför skulle han göra det?? Och speciellt såhär tidigt i spelet? Han fattar väl att det blir för genomskinligt och att han inte skulle bli omtyckt av det???

Autocorrect? 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Amilia måste ju få liggsår snart, vårdare Lennie är snabbt där och vänder på blötdjuret.
Det enda roliga med BB är denna tråd med bland annat dina kommentarer
2020-03-22, 14:29
Bannlyst
Kul att läsa vad bettingvärlden skriver om deltagarnas chanser att vinna BB.
Nåt vi glömt är att BB började med tävlingar för att höja prissumman, något som slutade med fort!

https://www.betting.se/artikel/big-brother-odds
2020-03-22, 14:29
Medlem
Men snälla nån vad gör Amilia?????
2020-03-22, 14:31
Medlem
BB följer inte blåval längre, dom har stenkoll på sami o glasman och delar ut varning efter varning
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast när Glasman tog snacket med Sami i poolhuset hade Sami inte pratat om att dra på länge. Jag ser det här som manipulation.

Igår tog dom ju ett gemensamt beslut att lämna, sen kallade dom in Julia för att medela henne.
Nu tvekar Glasman, han är körd, vi röstar ut honom i morgon.
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nästan alla vill ha ut Mergim i tråden. Många gillar Julia. Tyvärr kommer hon att vara den enda kvar av Rainbow imorgon. Frida är kvar som har hållit på Rainbow. Själv tror jag att hon också lämnar när glaset och Sami sticker. Hon saknar sin vovve dessutom.

Tack för svar 😘 Så det känns som en övervägande många (här inne) ändå fortfarande vill ha ut Mergim före Glasman då.

Men alltså hur seriöst är snacket att Glasman OCH Sami sticker? Håller på läser ikapp helgen, framför allt för festerna, har kommit till allt surr igår om att de ska lämna. Tar med en nypa salt jag, men de fortsätter med det surret Idag eller och de verkar vara helt på riktigt?! Är din uppfattning att de tänker dra?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Han låg ju nyss och pratade med Julia och då sa han ju typ: -Asså jag vet inte om jag pallar en månad till eller så,det är det jag brottas med i mitt huvud nu. Igår var han ju stensäker.
Men efteråt sa han som du nämner att han lämnar om Sami drar och det tolkar jag ändå som att han tvekar lite grann.

Han sade att han tvekar för Julias skull, då hon skulle bli lämnad emsam. Frida finns iofs kvar och skulle stötta Julia sade hon igår natt. Men Julia sade att hon saknar sin hund och utan Sami och Glaset så vill helst inte stanna kvar.
2020-03-22, 14:32
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Här kommer ett sent svar flera dagar senare på en kommentar du förmodligen glömt bort, men jag har inte sett ditt fina välkomnande förrän nu. Så tack för välkomnandet, det var det i särklass sämsta jag fått! 🙂 Flashback ❤️

Såhär är det, jag har hängt på olika "forum" vad gäller BB. Det finns inget jag känner mig hemma i, eller skulle kunna delta i utan att bli helt jävla galen just pga vad jag anser vara idioti. Förutom det här. Jag har läst kopiösa mängder i just BB-tråden innan jag reggade, där många har samma sympatier som jag själv och jargongen och stämningen här inne är så jävla guld. Svårt att hitta den nån annanstans! Jag är ju själv inte bäst på den jargongen direkt, men alla kan inte vara stjärnor i tråden.

Jag tycker några här verkar vara idioter. Det tycker nog alla, om olika personer då, du kanske tycker jag är det. Men på andra ställen jag läst om BB tycker jag på riktigt att de flesta är det. Jag tycker inte att hela jävla Flashback/denna tråden utgörs av imbecilla eller idioter. Det har du hittat på själv. 🙂

Jag har läst på FB i många år, dock till 90 % i aktuella brott. Jag har valt att bli medlem för att jag ville med i den "gemenskapen" som jag såg i BB-tråden under min sjukskrivning. Så, nej - jag har inte reggat mig på ett forum där jag tycker alla är lågbegåvade puckon.. What the actual fuck? 😂 Jag valde just detta för att delta i själv av en anledning, men inte av den anledningen du tycker dig ha genomskådat.

De ställen där jag tycker att "alla" är idioter (tex BBs Instagram, fan värst) går jag inte in och skriver alls. Jag kan inte begripa vad vinningen skulle vara i det för mig. Skulle då fan inte känna mig smartare av det i alla fall, det skulle väl vara helt idiotiskt i sig.

Vet inte vad som provocerade fram ditt svar och jag hoppas det inte stämmer att "ni" alla har samma skeva syn på "mina inlägg" som du har. 🤷‍♀️ Borde vara näst intill omöjligt att känna sig idiotförklarad av mina resonemang kring Big brother. Jag gör det ju åtminstone jävligt dåligt om jag försöker idiotförklara folk här inne. 😅

I övrigt vet inte jag vad jag kan lära mig av hur det funkar som jag inte lärt mig de senaste 10 åren. Är knappast nån inbiten Flashbackare, men har jag inte fattat än om hur forumet funkar, så fattar jag inte mer av ditt inlägg, eller genom att fortsätta surfa runt här. Du får nog vara tydligare i din kritik och säga vad ser är som jag gör fel egentligen - om det nu är nåt du har intresse av att göra.

Det finns bara en sak jag själv velat ändra på här inne, och det är längden på mina jävla inlägg, men för dig så fick det bli en redig bunt text. 🥂
Kermith Hängde löst på Flashback och vart utröstad.
Han är nog tillbaka snart och kan svara på meddelanden.
2020-03-22, 14:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Igår tog dom ju ett gemensamt beslut att lämna, sen kallade dom in Julia för att medela henne.
Nu tvekar Glasman, han är körd, vi röstar ut honom i morgon.
Jag vet, men jag menar att hela upplägget var att manipulera Sami till att direkt nappa på idén. Glasman vill säkert inte dra. Men ut ska han, om han lurat Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in