2020-03-20, 12:42
  #84577
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcko
Vad heter filmen de pratar om?

Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Undrar också vad dokumentären/filmen Victoria pratar om heter.

Don't F**k with cats (Tassarna bort från katterna). Finns på Netflix!
2020-03-20, 12:42
  #84578
Medlem
Zingo2s avatar
Mysigt att höra på Rainbows i poolrummet.
2020-03-20, 12:44
  #84579
Medlem
ZzzZzzzzZzzzz... Tyst nu Victoria.
2020-03-20, 12:44
  #84580
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tävling 13:30
Tack.👍 Troligtvis makttävling då.
2020-03-20, 12:46
  #84581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tack.👍 Troligtvis makttävling då.
Hoppas det. orkar inte lyssna på deras fattiga historier.
2020-03-20, 12:47
  #84582
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Tror inte han kommer vinna, men han gör huset mer underhållande så jag hoppas Mergim vinner, Glasman ut.
Ja tycker man om att skratta åt en person som är psykiskt instabil och inte mår bra av att vara där så rösta bara. Tragiskt och ovärdigt!
2020-03-20, 12:47
  #84583
Medlem
Vem kommer laga lunchen??!
2020-03-20, 12:48
  #84584
Medlem
Som jag sagt innan och säger det igen, DET ÄR FÖR MYCKET DÖTID I BB HUSET, IN MED ARKIVSKÅPET, IN MED TÄVLINGAR DÄR MAN KAN T.EX VINNA LYX MIDDAG FÖR 2 eller GODIS/ALKOHOL TÄVLING. BB Produktionen är den mest förståndshandikappade skiten jag någonsin skådat, dom kan inte ens skriva ett brev ordentligt.
2020-03-20, 12:49
  #84585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem kommer laga lunchen??!
Inte Amilia iaf, hon är upptagen med att käbbla med viccan i soffan. att ingen skällt ut henne ännu är helt ofattbart
2020-03-20, 12:49
  #84586
Medlem
Zingo2s avatar
Så fort jag hör Amilia, Vickan eller Jassa måste jag byta kamera. Usch för dessa människor.
Ser hellre ett tomt sovrum.
2020-03-20, 12:50
  #84587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Som jag sagt innan och säger det igen, DET ÄR FÖR MYCKET DÖTID I BB HUSET, IN MED ARKIVSKÅPET, IN MED TÄVLINGAR DÄR MAN KAN T.EX VINNA LYX MIDDAG FÖR 2 eller GODIS/ALKOHOL TÄVLING. BB Produktionen är den mest förståndshandikappade skiten jag någonsin skådat, dom kan inte ens skriva ett brev ordentligt.

Amen! Håller med
2020-03-20, 12:50
  #84588
Medlem
Trollsvanss avatar
Men alltså...
Kapten klänning. Vet inte hela Sverige vem det är??? PINSAMT!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in