Citat:
Ursprungligen postat av
JojjeMeduza
Det är inte så ofta som jag tar det till kvällen/natten utan bara när jag vill nodda. Vilket är rätt skönt att göra ibland. Tar väl mest på förmiddagen eller eftermiddagen. Försöker att inte ta för ofta och att bara ta en tsk om dagen, vilket egentligen räcker. Fast den skönaste känslan får man när man tar mycket, under en dag. Kratom har många bra egenskaper, den får en att hålla fokus och gör en motiverad att jobba. Men det ger även ett lugn och en opiatliknade eufori också.
Kan bara hålla med gällande många bra egenskaper. Fick grejerna från samotai,nu och jag kan säga att jag har en jävla hösnuva och allergi för pälsdjur som heter duga (möss i huset). Har tagit allt skit som man kunna skriva ut till mig, och jag blir bara trött och kan sitta på en stol och bara somna. Igår tog jag kratom tidig på morgonen. Döm om min förvåning,. Jag hade inte tagt min allergimedicin. På 15 minuter släppte allt kli i hals, ögon och snorig näsa, samt nysningar som ibland gör att jag får näsblod. Trodde inte det var sant. Jag gjorde om det i dag. Samma effekt. Bästa medicinen mot allegier enl. mig. Har testat allt. Min sommar är räddad i år. Har haft detta skit i 15 år.