Citat:
Jag känner som dig och därför måste jag välja att inte titta på bilderna och klippen för man går ju sönder. 💔 😞 Stackars lilla oskyldiga barn. ❤Kan inte heller acceptera det. Börjar gråta när jag får upp något av henne efter en stund. Den där glada flickan man ser på bild dog för att vårat samhälle inte fungerar. Advokater, socialen och rättsystem har ingen som helst erfarenhet eller utbildning i missbruk. Då hade detta aldrig hänt.
Den här konstanta ojämna bedömningen hos olika rättsystem är oförlåtligt.
När jag läser att hon legat död i över en vecka under en säng i en påse (ej bekräftat men i tråden) så vill jag på allvar spy...
Varför. Vad är meningen med att en 3 åring ska få det här ödet.
Hur fungerar yppandeförbudet? Han eller hon som ringde 112, får han uttala sig vad han har sett?
Finns det NÅGON i R eller P's närhet som kan uttala sig respekterat om barnen fick kärlek? Om Esmeralda hade det bra alls? Jag förstår inte hur personen som gjorde orosanmölan inte gick längre med tanke på bakgrunden..
Finns det NÅGON som följer R på Instagram som kan kommentera om hon postade något om sina barn? Någonting om E alls? Fick hon ett eget rum ens med leksaker? Vi behöver inte veta mycket mer än det. För många av oss lider med det här barnet och undrar och undrar och undrar om hennes sista tid i livet.
Jag önskar att jag visste om detta innan hon dog. Min Lilla Erin brockovich sida hade inte slutat förens barnen var borta från den där lägenheten..
Den här konstanta ojämna bedömningen hos olika rättsystem är oförlåtligt.
När jag läser att hon legat död i över en vecka under en säng i en påse (ej bekräftat men i tråden) så vill jag på allvar spy...
Varför. Vad är meningen med att en 3 åring ska få det här ödet.
Hur fungerar yppandeförbudet? Han eller hon som ringde 112, får han uttala sig vad han har sett?
Finns det NÅGON i R eller P's närhet som kan uttala sig respekterat om barnen fick kärlek? Om Esmeralda hade det bra alls? Jag förstår inte hur personen som gjorde orosanmölan inte gick längre med tanke på bakgrunden..
Finns det NÅGON som följer R på Instagram som kan kommentera om hon postade något om sina barn? Någonting om E alls? Fick hon ett eget rum ens med leksaker? Vi behöver inte veta mycket mer än det. För många av oss lider med det här barnet och undrar och undrar och undrar om hennes sista tid i livet.
Jag önskar att jag visste om detta innan hon dog. Min Lilla Erin brockovich sida hade inte slutat förens barnen var borta från den där lägenheten..
Men vissa saker kan man ju räkna ut, som att har man 120 kvm lgh så har nog barnen eget rum, och leksaker. Jag tror inte det varit misär på det viset utan på ett annat sätt. Tycker mig känna igen denna Rebeckas personlighet hos folk jag kännt. Hon har en bild av hur hennes liv, familj och barn ska vara. Vad som egentligen är bäst för barnen är sekundärt hennes tankar om hur det ska vara är viktigare. Och benzo och opiater är säkert räddningen och lösningen på allt. Jag tror inte ens hon fått ett återfall utan hon har aldrig tänkt sluta. Hon har bara hållt sig exakt så länge det behövs, för att det ska se bra ut och hon ska få det hon vill. Jag har själv (tyvärr) en familjemedlem som suttit och förklarat i detalj hur hen ska göra för att först inte åka fast på pisseprov och sen efter att ha hållt upp ett år för att få tillbaka sitt barn, börjat punda direkt efter sista provet, för hen har aldrig tänkt sluta. 😵 (personen har lyckats sluta på riktigt nu). Det kan vara så att Rebecka är så dum i huvudet så hon tror att det är bra för E att äta lugnande också, inget förvånar mig när det gäller pundare som gått så långt i sitt missbruk. 😡 därför borde dom kollas upp av soc. med jämna mellanrum i tid och evighet.