2020-03-21, 02:11
Medlem
Aktiviteter mellan Martin och Jasmine. Täcket glipade och han greppade bananen.
2020-03-21, 02:12
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon vänder och vrider på allt för att få hans uppmärksamhet och närhet.

Igår var Lennie ledsen pga sitt brev hemifrån. Och eftersom han tydligen har tagit lite avstånd till Analia börjar hon gråta för att han skulle gå fram till henne och då drar hon en lögn om att hon gråter över sitt brev hon fick förra veckan och hon var besviken på det inte var hennes vänner som skrev. Varför skulle hon gråta över det en vecka senare? För att hon kände han har backat för mycket och måste få honom nära igen. Dessutom riktigt vidrigt att vända hans situation och hans tårar och saknad till sitt eget så det slutade med att HAN fick sitta och trösta henne, trots att det var han som var känslosam efter sitt brev.

Blir så förbannad på henne. Hon vet att han gör allt för sina vänner och hon utnyttjar det konstant. Alla gånger hon gråter eller är ledsen osv bottnar det alltid i att hon vill ha honom nära sig. Så hon kan ligga och hålla hans hand och smeka på honom. Tycker nästan det är lite stalker-varning på henne. Man ser hur hon har koll på honom konstant vart han än går, hon följer honom med sin blick och ifrågasätter alltid när han ska lämna rummet. Helt beroende av honom. Hon kommer köra slut på stackaren!

Ja detta med brevet är för fan så jävla äckligt att jag inte ens har ord att skriva. Manipulativ o allt för uppmärksamhet. Hon vet att Lennie har ett gott hjärta så om hon gråter o gör sig till offer så kommer han trösta, då är hans tidigare dissar utraderade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Lennie är så jävla medberoende. Ville SPY när Lennie tog täcke och kudde från rummet för att gå till Mergim, och hon kläcker ur sig "VarT SkA Du LeNnIE" med den ynkligaste rösten någonsin. Och nu har han ju liksom suttit där med henne i en halvtimme.

Tycker så jävla synd om honom, och blir fan förbannad på att ingen säger åt Amilia att hennes beteende mot Lennie inte är okej. Hon manipulerar, skuldbelägger och kontrollerar honom, och de andra MÅSTE se detta. Annars är de fan blinda hela högen.

Vill bara krama Lenniegos
Hahaha tycker det är roligt att se Amalia förstöra lite . Varför allt detta hat mot Amalia är det för att ni hoppas se gay sex det har och kommer fortsättningsvis ske där ni ändå inte kan Se eller ana npgot
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Det kan också vara så att han aldrig haft turen att uppleva en person som Amilia tidigare.

Tidigare i veckan eller veckan innan skrev folk att de tror att Lennie har blivit mobbad.

Det som framgick av brevet från hans föräldrar och syskon är (för mig) att han är OERHÖRT älskad och har haft ett underbart liv.

Problemet är att han aldrig har mött en person som Amilia, en manipulativ vidrig människa som tänker på sig själv, sitt ego, självkänsla i första hand ALLTID oavsett situation. Därför är Lennie omtänksam mot henne, för att han inte förstår hennes avsikter dvs våldtäktsfasonerna hon har (NEJ jag överdriver inte med det ordet. Blir du kränkt, ta några minuter o fundera hur det hade sett ut om en kille hade våldfört sig på tjejer på samma sätt som hon har gjort o sedan manipulerat dem när de dissar).

Instämmer vad gäller Lennie, men hon verkar inte alltid sätta sitt ego i första hand. Hon svajar mellan två extremer. Antingen är hon medveten om sin vikt, att hon är ful, inte omtyckt och så vidare (och det låter just då som att hon verkligen tror det) eller så är hon felfri/bättre än alla andra. Bara ikväll har hon visat båda sidorna. Den ena sidan kom fram exempelvis direkt efter att Lennie "brutit hennes nacke", den andra visade sig när hon låg i sängen med "bruten fotled".
2020-03-21, 02:13
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Haha vad menar du? 😂
För att jag kollar på big brother är svaret... och för att ibland är man upptagen och vill ha the dirt som man har missat. Då levererar ni👍🏻
Men det är för många gånger jag har velat flika in för att inte göra ett eget konto😂

Hehe det var inget. Be you! Do you

Kanske hörs imorgon.
2020-03-21, 02:13
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Jag vet inte hur dina menssmärtor är men dom flesta brukar ju inte vilja åka till akuten mitt i natten. Hon var orolig för att bli utröstad mot tönten från Majorna...
Men va ville hon åka till akuten? 😂
2020-03-21, 02:14
Medlem
Amilia har stukat foten, Mergim är magsjuk. NU ÄR DET DAGS ATT LENNIE KNULLAR DJÄVULEN UR VICTORIA!
2020-03-21, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Jassa och Martin har definitivt sex nu haha! Martins bonge syntes bra när jassa lyfte på täcket

Hon har ju i princip erkänt att dom tagit på varann, endå starkt som fan av Jasmine att inte knulla i tv, annars hade vi ju sett Martin guppa under täcket vid detta laget.
2020-03-21, 02:15
Medlem
Jagtardindotters avatar
meh
Senast redigerad av Jagtardindotter 2020-03-21 kl. 02:27.
2020-03-21, 02:16
Medlem
Det är some heavy petting going on nu i alla fall.

Blir obekväm.
2020-03-21, 02:16
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Jättelol, jag ska inte köra en FB där jag säger att jag är med i Mensa, men jag har en syster som är medlem. Nej, min syster hade inte kunnat svara på 7x8 frågan på stört, säkerligen hade hon svarat rätt på de flesta frågorna utöver den frågan plus partifrågan.

Jag anser mig inte som smart utan normal, jag pluggar på universitet masterprogram (nej, jag tycker jag inte är intelligent pga detta) och de flesta jag har mött på programmet o kandidaten har varit helt normala människor varav vissa har haft lägre intelligens enligt mig o vissa högre.

Men ALLA kan plugga på universitet, samma som att ALLA kan plugga på geografi, biologi, kemi etc etc. Dessa ämnen har inget med intelligens att göra, även om man vill intala sig detta för att man har lärt sig alla huvudstäder som Amilia tror är intelligens.

Att tro att allmänkunskap = intelligens, är för mig en person med låg intelligens o en person likt Glasman o Amilia som påstår sig vara smarta, upprepar detta så mycket att tom folk på FB tror det

Nej, för ingen har trott dig. Inte ens någon på flashback.

Att vara intelligent och allmänbildad går lite hand i hand. Att säga att man är medlem i Mensa, som Julia verkligen inte är (inte ens i närheten) är inget hon skulle ha sagt dag 2 i huset för att sedan svara fel på multiplikationstabellen en normalbegåvad lär sig i mellanstadiet, för det är en lögn, en ren och skär lögn. Hon är inte intelligent nog att föra en diskussion utan att avbryta.

Julias IQ är nog lite under medel i Sverige (utanför mensa)

Ta en damskostorlek och multiplicera med två så får du hennes IQ, ungefär.
Julia skulle såklart inte kunna räkna ut det, men du kan nog, om inte annat så kan syrran säkerligen.
2020-03-21, 02:17
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Instämmer vad gäller Lennie, men hon verkar inte alltid sätta sitt ego i första hand. Hon svajar mellan två extremer. Antingen är hon medveten om sin vikt, att hon är ful, inte omtyckt och så vidare (och det låter just då som att hon verkligen tror det) eller så är hon felfri/bättre än alla andra. Bara ikväll har hon visat båda sidorna. Den ena sidan kom fram exempelvis direkt efter att Lennie "brutit hennes nacke", den andra visade sig när hon låg i sängen med "bruten fotled".

JA! Gud vad point on du var! Håller med dig fullständigt här

Hon måste vackla mellan sin barndom (föräldrar höjer henne till skyarna) till tonåren (jag är ful/fet/äcklig vi har alla upplevt detta) till vuxen (ingen vill ha henne, hon är ful, inte pga sin vikt men personlighet men hon kan inte göra denna koppling pga ego)

Tror absolut att som du skriver, vissa stunder är hon på topp, så fort hon blir dissad kommer den osäkra Amilia upp, så fort någon tabbar sig kommer den "jag är bäst vackrast blablabla" upp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in