2020-03-21, 01:46
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Mergim är en fjortis, jag trodde också att jag spydde blod när jag var 18 år och drack rödvin.

Haha ånej, men bad han inte Lennie komma och kolla också?
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahahahahahaha! Jag också! Som Martin sa: "Han är ju 38 också" hahahahaahaha son i för gammal antar jag. Han har ju blivit väckt och är säkert bakis som satan.

Alltså fy helvete vad jobbig jag hade varit i huset haha. Likt Clint Eastwood i filmen Gran Torino har sån empati för Glas
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Martin riktigt stolt ”Såg ni när jag slog henne med toffeln?” Ibland är han skön.

Med Julia som sitter där och slickar på Jassa och honom.

Skryter om att han tofflade en brud?
Shit, vilken gangster.

Han kan ju skryta med om att han slog bort Julias arm också, tuffingen.
Killarna i huset är livrädd för, han vågar bara argumentera med tjejerna, liten fegis
Medlem
Blaisens avatar
Skulle sååååå vilja att Malin frågade Lennie på måndag hur det känns att ha två barn.

Hhahahaha, nu säger Lennie att han tar alla chanser att få sova i soffan. Mergim sa att han gärna vill att Lennie sover där även fast Vickan ska göra det men att han får sova i sängen om han vill.
2020-03-21, 01:47
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha betalade du 50 spänn för detta????????

Väntade väl jag mina fina tre dagar innan ni fick höra något från mig🥳
2020-03-21, 01:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Kan vi ägna en minut åt att hylla Julias intelligens! Vi har aldrig nånsin sett någon spela spelet som hon kan göra. Och då är hon bara på 70% av sin kapacitet då hon tvivlar på sig själv.

Jag tror fanimig att hon är med i MENSA!

Na zdorovje!

Där ser ni!
Alla ni som tvivlat på drottningen av flashbacks kapacitet.
Nu tog hon fram ytterligare en av sina personligheter, den iskallt beräknande hockeytränaren Julasov!

Fattar ni nu varför vi behöver denna underbara kvinna och medsyster kvar i BB?
Inom en månad kommer hon även visa upp den vältränade, orädda kosmonauten Juliarin.
-Kvinnan som inte fruktar att besöka ställen där ingen man någonsin satt sin fot förut.

HEJA JULIA!!!!
2020-03-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Shit, vilken gangster.

Killarna i huset är livrädd för, han vågar bara argumentera med tjejerna, liten fegis
Men herregud! Såg du inte Amilias attack mot honom? Brottandes och höll på!
2020-03-21, 01:49
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Shit, vilken gangster.

Jaha du är den där typen av person som uppfostrar sina söner att bli misshandlade av tjejer o manipulerade (amilia) o de ska BARA TA SKITEN

Varav tjejerna ska ställas på piedestal o fötterna ska slickas fast de beter sig vidrigt

Grattis, du är en underbar människa o det är just detta jämställdhet handlar om/s
Medlem
Oj vad Lennie kommer få skit för att han sover med sin son i soffan ikväll. "Jag är ingens number 1 "
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Haha ånej, men bad han inte Lennie komma och kolla också?

Hmm möjligt, men jag gissar på rödvin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ska vi prata om elefanten i rummet o självklart är det Amilia

De flesta här har fattat grejen för att det är så olidligt genomskinligt

Så fort Amilia blir dissad ska hon bete sig som ett offer gällande något annat o då locka till sig Lennie

Säga vad man vill om Lennie, men hur han beter sig är som en anhörig vilket är YTTERST allvarligt

Han är anhörig till en otroligt manipulativ människa. Lennie G är inte dum som inte inser detta, det är svårt att "vakna upp" ur detta tillstånd, man behöver avstånd o andra människors synpunkter för att verkligen förstå detta.

Men ja, jag avskyr Amilia o kallat henne massa saker, men det är inte ens roligt längre hur hon håller på ikväll. Det största offret är Lennie, som via sin godhet gör allt att folk ska må bra och är för innästlad för att se manipulationen som sker. Det är fan sorgligt lika som att se ett barn trösta sin alkisförälder (inget skämt eller överdrift här gällande det eller något i texten)

Imorgon o andra dagar ska hon klänga på Lennie återigen o kräva pussar o kramar

Det har gått alldeles för långt med detta o det är oerhört vidrigt
Lennie är så jävla medberoende. Ville SPY när Lennie tog täcke och kudde från rummet för att gå till Mergim, och hon kläcker ur sig "VarT SkA Du LeNnIE" med den ynkligaste rösten någonsin. Och nu har han ju liksom suttit där med henne i en halvtimme.

Tycker så jävla synd om honom, och blir fan förbannad på att ingen säger åt Amilia att hennes beteende mot Lennie inte är okej. Hon manipulerar, skuldbelägger och kontrollerar honom, och de andra MÅSTE se detta. Annars är de fan blinda hela högen.

Vill bara krama Lenniegos
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ska vi prata om elefanten i rummet o självklart är det Amilia

De flesta här har fattat grejen för att det är så olidligt genomskinligt

Så fort Amilia blir dissad ska hon bete sig som ett offer gällande något annat o då locka till sig Lennie

Säga vad man vill om Lennie, men hur han beter sig är som en anhörig vilket är YTTERST allvarligt

Han är anhörig till en otroligt manipulativ människa. Lennie G är inte dum som inte inser detta, det är svårt att "vakna upp" ur detta tillstånd, man behöver avstånd o andra människors synpunkter för att verkligen förstå detta.

Men ja, jag avskyr Amilia o kallat henne massa saker, men det är inte ens roligt längre hur hon håller på ikväll. Det största offret är Lennie, som via sin godhet gör allt att folk ska må bra och är för innästlad för att se manipulationen som sker. Det är fan sorgligt lika som att se ett barn trösta sin alkisförälder (inget skämt eller överdrift här gällande det eller något i texten)

Imorgon o andra dagar ska hon klänga på Lennie återigen o kräva pussar o kramar

Det har gått alldeles för långt med detta o det är oerhört vidrigt

WORD!! Ja, det borde lyftas för han kommer inte må bra om han får se det i efterhand tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in