2020-03-21, 02:06
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Är du på riktigt, finns inte en enda medlem i mensa som inte kan svaret på 7x8.

Vet att IQ test handlar om logik och problemlösning men jösses.

Mensa Sverige har ca 7 000 medlemmar, Julia är inte en av dem kan jag garantera LOOOOOOOL

Jättelol, jag ska inte köra en FB där jag säger att jag är med i Mensa, men jag har en syster som är medlem. Nej, min syster hade inte kunnat svara på 7x8 frågan på stört, säkerligen hade hon svarat rätt på de flesta frågorna utöver den frågan plus partifrågan.

Jag anser mig inte som smart utan normal, jag pluggar på universitet masterprogram (nej, jag tycker jag inte är intelligent pga detta) och de flesta jag har mött på programmet o kandidaten har varit helt normala människor varav vissa har haft lägre intelligens enligt mig o vissa högre.

Men ALLA kan plugga på universitet, samma som att ALLA kan plugga på geografi, biologi, kemi etc etc. Dessa ämnen har inget med intelligens att göra, även om man vill intala sig detta för att man har lärt sig alla huvudstäder som Amilia tror är intelligens.

Att tro att allmänkunskap = intelligens, är för mig en person med låg intelligens o en person likt Glasman o Amilia som påstår sig vara smarta, upprepar detta så mycket att tom folk på FB tror det
2020-03-21, 02:06
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag är trippad just nu och såg sånt ni inte ser med vanlig skärm.
Jag såg hur Glasish könssjukdomsaura ökade med minst 60% när han tittade på den där hängiga cellulitröven.
Han är värre än Dr Manhattan ju! Han är livsfarlig!

Muahahaha!
Vad är den aggregerade summan uppe i nu: 712 % aura 😅
2020-03-21, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ska vi prata om elefanten i rummet o självklart är det Amilia

De flesta här har fattat grejen för att det är så olidligt genomskinligt