2020-03-21, 02:06
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Är du på riktigt, finns inte en enda medlem i mensa som inte kan svaret på 7x8.

Vet att IQ test handlar om logik och problemlösning men jösses.

Mensa Sverige har ca 7 000 medlemmar, Julia är inte en av dem kan jag garantera LOOOOOOOL

Jättelol, jag ska inte köra en FB där jag säger att jag är med i Mensa, men jag har en syster som är medlem. Nej, min syster hade inte kunnat svara på 7x8 frågan på stört, säkerligen hade hon svarat rätt på de flesta frågorna utöver den frågan plus partifrågan.

Jag anser mig inte som smart utan normal, jag pluggar på universitet masterprogram (nej, jag tycker jag inte är intelligent pga detta) och de flesta jag har mött på programmet o kandidaten har varit helt normala människor varav vissa har haft lägre intelligens enligt mig o vissa högre.

Men ALLA kan plugga på universitet, samma som att ALLA kan plugga på geografi, biologi, kemi etc etc. Dessa ämnen har inget med intelligens att göra, även om man vill intala sig detta för att man har lärt sig alla huvudstäder som Amilia tror är intelligens.

Att tro att allmänkunskap = intelligens, är för mig en person med låg intelligens o en person likt Glasman o Amilia som påstår sig vara smarta, upprepar detta så mycket att tom folk på FB tror det
2020-03-21, 02:06
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag är trippad just nu och såg sånt ni inte ser med vanlig skärm.
Jag såg hur Glasish könssjukdomsaura ökade med minst 60% när han tittade på den där hängiga cellulitröven.
Han är värre än Dr Manhattan ju! Han är livsfarlig!

Muahahaha!
Vad är den aggregerade summan uppe i nu: 712 % aura 😅
2020-03-21, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ska vi prata om elefanten i rummet o självklart är det Amilia

De flesta här har fattat grejen för att det är så olidligt genomskinligt

Så fort Amilia blir dissad ska hon bete sig som ett offer gällande något annat o då locka till sig Lennie

Säga vad man vill om Lennie, men hur han beter sig är som en anhörig vilket är YTTERST allvarligt

Han är anhörig till en otroligt manipulativ människa. Lennie G är inte dum som inte inser detta, det är svårt att "vakna upp" ur detta tillstånd, man behöver avstånd o andra människors synpunkter för att verkligen förstå detta.

Men ja, jag avskyr Amilia o kallat henne massa saker, men det är inte ens roligt längre hur hon håller på ikväll. Det största offret är Lennie, som via sin godhet gör allt att folk ska må bra och är för innästlad för att se manipulationen som sker. Det är fan sorgligt lika som att se ett barn trösta sin alkisförälder (inget skämt eller överdrift här gällande det eller något i texten)

Imorgon o andra dagar ska hon klänga på Lennie återigen o kräva pussar o kramar

Det har gått alldeles för långt med detta o det är oerhört vidrigt

Hon vänder och vrider på allt för att få hans uppmärksamhet och närhet.

Igår var Lennie ledsen pga sitt brev hemifrån. Och eftersom han tydligen har tagit lite avstånd till Analia börjar hon gråta för att han skulle gå fram till henne och då drar hon en lögn om att hon gråter över sitt brev hon fick förra veckan och hon var besviken på det inte var hennes vänner som skrev. Varför skulle hon gråta över det en vecka senare? För att hon kände han har backat för mycket och måste få honom nära igen. Dessutom riktigt vidrigt att vända hans situation och hans tårar och saknad till sitt eget så det slutade med att HAN fick sitta och trösta henne, trots att det var han som var känslosam efter sitt brev.

Blir så förbannad på henne. Hon vet att han gör allt för sina vänner och hon utnyttjar det konstant. Alla gånger hon gråter eller är ledsen osv bottnar det alltid i att hon vill ha honom nära sig. Så hon kan ligga och hålla hans hand och smeka på honom. Tycker nästan det är lite stalker-varning på henne. Man ser hur hon har koll på honom konstant vart han än går, hon följer honom med sin blick och ifrågasätter alltid när han ska lämna rummet. Helt beroende av honom. Hon kommer köra slut på stackaren!
2020-03-21, 02:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ja, det kan stämma. Men redan för ett par veckor sedan nämnde han att han "hade huvudvärk" när hon hade klängt sig fast vid honom under en hel kväll, nästan som att han egentligen hade velat slita sig ifrån det utan att lyckas - gav mig intrycket av att han inte direkt var van vid situationen.

Reagerade också på den händelsen. Varför inte bara säga rakt ut att han inte vill. Att han bara vill vara ifred? TÄNK om det varit en tjej som varit ansatt på det här sättet, det hade kokat!
2020-03-21, 02:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hon hade väl mens?
Jag vet inte hur dina menssmärtor är men dom flesta brukar ju inte vilja åka till akuten mitt i natten. Hon var orolig för att bli utröstad mot tönten från Majorna...
2020-03-21, 02:09
Medlem
Blaisens avatar
Vafan håller Vickan på med?? Varför GÅR HON INTE DÄRIFRÅN och låter Lennie ta plats där istället så han slipper Amilia??

Juste, jag skulle ju sluta nu..
2020-03-21, 02:10
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det kan du mycket väl ha rätt i. Men det behöver inte vara sanningen heller. Hålla fasad är ofta jätteviktigt i dysfunktionella familjer! Tro mig jag vet..

Take a chill pill när det gäller våldtäkt och vad jag eventuellt skulle tycka och tänka. Jag har skrivit FLERA gånger i tråden att om beteenden mot Sami, Lennie m fl skulle utförts mot tjejer hade det blivit ett jävla liv så ja, jag är medveten om det skeva i huset. Allt i ny-feminismens anda.

Orkar ej köra offer som Amilia, men jag har en lång linje av alkisar i familjen o förstår ordet medberoende och anhörig. Visserligen kan Lennie vara exakt det, eller inte. Det är verkligen allt eller inget med honom. Det finns folk med underbar familj och levt med varma människor och inte som Amilia.

Nej jag tänker inte ta en chill pill. Vilket beteende menar du mot Sami?

Just Lennie känner jag är otroligt utsatt och det finns våldfasoner hos Amilia mot Lennie. Det börjar med manipulation o sen ska hon kasta sig över honom o borra in sitt ansikte i hans nacke. Jag personligen hade inte uppskattat detta från mina vänner. Det hade varit oacceptabelt totalt ifall det var en kille som betedde sig som Amilia
Medlem
Det sjuka är att Martin och jassa MÅSTE hålla på precis när alla andra är i rummet och vill sova.
Medlem
Jassa och Martin har definitivt sex nu haha! Martins bonge syntes bra när jassa lyfte på täcket
2020-03-21, 02:11
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Några inlägg in i din flashbackkarriär och jag ser direkt varför du är här. Såg det på första, men det förstod du
hihi. Hon hade en tuff kväll du! Kudos ändå, för hon höll i skådespeleriet ett bra tag.
Haha vad menar du? 😂
För att jag kollar på big brother är svaret... och för att ibland är man upptagen och vill ha the dirt som man har missat. Då levererar ni👍🏻
Men det är för många gånger jag har velat flika in för att inte göra ett eget konto😂
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har bokmärkt sidan med det klippet.

Vill kunna se på det så fort jag mår dåligt (vilket är ungefär 22 timmar om dygnet, för det mesta).

Borde läggas upp på Youtube.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
KLIPP: Glasmans reaktion av blåvalens röv:
https://streamable.com/5dskd
Jag har varit kissnödig en stund nu, och jag kan konstatera att jag borde ha kissat INNAN jag kollade på det där klippet. HAHAHAHA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in