2020-03-21, 01:58
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hon hade väl mens?

Några inlägg in i din flashbackkarriär och jag ser direkt varför du är här. Såg det på första, men det förstod du
hihi. Hon hade en tuff kväll du! Kudos ändå, för hon höll i skådespeleriet ett bra tag.
2020-03-21, 01:59
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Julia har fog för sin split personality: over-the-top tränad bakom järnridån i den gymnastiska disciplinen. Och detta, mina herrar och damer, är helvetet på jorden att genomlida. Den kinesiska motsvarigheten är en fis i stormen i jämförelse. Trots detta är hon en ytterst kärleksfull människa (mot de hon har närmast hjärtat) och har det osvenska karaktärsdraget att kunna tala i klarspråk och be folk hon inte gillar att dra åt helvete. Helt i min smak, vilket översätts till en avsaknad av empati för de personer man vill skicka till en annan planet (Uranus såklart).

Julian är top-of-the-line
Mercedes Brabus på stereoider, RR Phantom med kjolpaket, Koenigsegg med nitro, Lamboljudet i Hammarbytunneln!

Briljant käre JULLANLOVER, fullständigt briljant
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Oj varför det
För att man är en hora om man inte stryker alla i tråden medhårs, I guess.
Eller det starka argumentet "för att du är en hora".
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tror det är ännu mer bakom det där. Han vill inte ha barn, han kan mycket väl ha en bakgrund som medberoende, att ha tagit hand om såna som mått dåligt av olika skäl. Gör ont i mig att se. Det är nästan ett tvångsbeteende.

Det kan också vara så att han aldrig haft turen att uppleva en person som Amilia tidigare.

Tidigare i veckan eller veckan innan skrev folk att de tror att Lennie har blivit mobbad.

Det som framgick av brevet från hans föräldrar och syskon är (för mig) att han är OERHÖRT älskad och har haft ett underbart liv.

Problemet är att han aldrig har mött en person som Amilia, en manipulativ vidrig människa som tänker på sig själv, sitt ego, självkänsla i första hand ALLTID oavsett situation. Därför är Lennie omtänksam mot henne, för att han inte förstår hennes avsikter dvs våldtäktsfasonerna hon har (NEJ jag överdriver inte med det ordet. Blir du kränkt, ta några minuter o fundera hur det hade sett ut om en kille hade våldfört sig på tjejer på samma sätt som hon har gjort o sedan manipulerat dem när de dissar).
2020-03-21, 02:00
Medlem
Stackars de som sover i sovrum 1 inatt igen. Det smaskas under täcket för 13737484691588 kvällen i rad
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Dom där 3 kan vara bland det mest oattraktiva jag sett. Amilia, Julia och Frida, hade inte tagit i dom med tång.

Jag är trippad just nu och såg sånt ni inte ser med vanlig skärm.
Jag såg hur Glasish könssjukdomsaura ökade med minst 60% när han tittade på den där hängiga cellulitröven.
Han är värre än Dr Manhattan ju! Han är livsfarlig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Måste få småprata, fnissa och gosa lite.

Hörselproppar finns i huset och de kan även få fler av produktionen.

De är i huset 100 dagar sen troligtvis aldrig mer i deras livstid, släpp loss lite. De gick inte in dit för att få sova bra i 100 nätter.

All incl med fri tillgång till gym och de ska vinna en mille. Nä, lite fniss och prat in på småtimmarna får de leva med. De ska inte med någon buss imorgonbitti, sovmorgon till minst 9-10.

Frågor på det?

Nej vi tycker olika och det får vi nog leva med.
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Mergim kan inte bli räddad eftersom han är autonominerad
Det kan han visst
2020-03-21, 02:01
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Alltså så jävla tråkigt slut på en underbar kväll att se Amilia tvinga in honom i sovrummet igen. Han hade gått därifrån av en anledning. Vad kan Lennie göra som inte Alex kan hjälpa henne med? Äckliga människa. Äckliga äckliga äckliga. Blir så jävla arg och frustrerad att se hur Amilia håller på utan att ha en chans att berätta för någon i huset. Vill att någon sätter henne på plats!!!!!
Lennie är en jävla toffel från Torrland!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Stackars de som sover i sovrum 1 inatt igen. Det smaskas under täcket för 13737484691588 kvällen i rad

Frida njuter nog iaf
Medlem
Jagtardindotters avatar
meh
Senast redigerad av Jagtardindotter 2020-03-21 kl. 02:10.
Medlem
Blaisens avatar
Ny ska Martin få sweet relief av Jassa tror jag. Övriga verka ha slagit sig till ro nu och BB har sagt God natt. Jag säger detsamma. Blir en intressant dag imorgon...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in