2020-03-21, 01:55
Medlem
Känns som om det även idag blev bekräftat att Viccan vill ha Martin. Jag menar han sa ju det
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag nämnde det tidigare, Lennie är det perfekta "offret".

Han är en väldigt godhjärtad människa, nästan alltför osjälvisk. Så fort hon visar sin svaga sida så vill han "hjälpa" henne.

Rent fysiskt kan han heller inte komma undan, eftersom de är "fast" inne i huset.

Hon söker sig till honom varje gång hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet från andra, just eftersom hon märker att han alltid svarar tillbaka.

Tror det är ännu mer bakom det där. Han vill inte ha barn, han kan mycket väl ha en bakgrund som medberoende, att ha tagit hand om såna som mått dåligt av olika skäl. Gör ont i mig att se. Det är nästan ett tvångsbeteende.
Medlem
Varför ska Mergim ens sova i soffan?
2020-03-21, 01:56
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Snart blir du hotad.

Hahahahaha tack för garv
2020-03-21, 01:56
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja såklart att Vickan som själv låg i magsmärtor dan innan hon riskerade åka ut ska trösta.. Nu gör hon det för att hon vill få sympati från den enda hon inte käftat mot ikväll...
Hon hade väl mens?
2020-03-21, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Näää vafan på riktigt? Vem har sagt det?

Big bradder
2020-03-21, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och nu tofflade Lennie tillbaka in i S2...SUCK!

Alex gick ut till soffan och hämtade honom och sa ”amilia behöver också lite stöd här inne”. Han orkade bara inte lyssna på gnället själv.
Medlem
Moscow99s avatar
Julia har fog för sin split personality: over-the-top tränad bakom järnridån i den gymnastiska disciplinen. Och detta, mina herrar och damer, är helvetet på jorden att genomlida. Den kinesiska motsvarigheten är en fis i stormen i jämförelse. Trots detta är hon en ytterst kärleksfull människa (mot de hon har närmast hjärtat) och har det osvenska karaktärsdraget att kunna tala i klarspråk och be folk hon inte gillar att dra åt helvete. Helt i min smak, vilket översätts till en avsaknad av empati för de personer man vill skicka till en annan planet (Uranus såklart).

Jullan är top-of-the-line
Mercedes Brabus på stereoider, RR Phantom med kjolpaket, Koenigsegg med nitro, Lamboljudet i Hammarbytunneln!
Senast redigerad av Moscow99 2020-03-21 kl. 02:02. Anledning: Jävla autocorrect - Jullan blir Julian...
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Men herregud är du allvarlig?

Allmänkunskap har INGET med IQ-test att göra. Gör en fejk iq test ala illustrerad vetenskap så kan jag garantera att det inte står något om någon land

Är du på riktigt, finns inte en enda medlem i mensa som inte kan svaret på 7x8.

Vet att IQ test handlar om logik och problemlösning men jösses.

Mensa Sverige har ca 7 000 medlemmar, Julia är inte en av dem kan jag garantera LOOOOOOOL
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Victoria tror sig kunna mycket men hon är ändå inte i närheten av Patzys kunskaper. Han är ett orakel. En allvetare av sällan skådat slag.
Helt otroligt när han kunde diagnosticera Mergim med "kraftig huvudvärk". Fan. Ge honom Nobelpriset i medicin med en gång.
Medlem
137MGs avatar
Alltså så jävla tråkigt slut på en underbar kväll att se Amilia tvinga in honom i sovrummet igen. Han hade gått därifrån av en anledning. Vad kan Lennie göra som inte Alex kan hjälpa henne med? Äckliga människa. Äckliga äckliga äckliga. Blir så jävla arg och frustrerad att se hur Amilia håller på utan att ha en chans att berätta för någon i huset. Vill att någon sätter henne på plats!!!!!

Edit: hade också velat se Lennie och Victoria sitta i soffan och snackat när mergim somnat. Kanske de kunde diskutera det Lennie sagt tidigare under kvällen
Senast redigerad av 137MG 2020-03-21 kl. 02:00. Anledning: Tillägg
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Victoria tror sig kunna mycket men hon är ändå inte i närheten av Patzys kunskaper. Han är ett orakel. En allvetare av sällan skådat slag.
Verkligen! Programmet dog redan efter tredje veckan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in