2020-03-18, 21:04
  #81625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frilansmongo
Nej det får fan räcka nu. Sa precis upp cmore. Mitt blodsocker klarar inte detta. Jag kokar av ilska. Hur är det ens möjligt att Amelia kan nå mig på det här viset?
Horproduktionen ska inte ha en spänn.

Har redan sagt upp mitt cmore när dom fick så lite alkohol i måndags. Men tänker kolla klart den månad jag betalt för.
2020-03-18, 21:04
  #81626
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jävla häxa är hon.
2020-03-18, 21:06
  #81627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jävla häxa är hon.

+10
2020-03-18, 21:07
  #81628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Så är de, men tror att de handlar om att dom vill ha kvar henne en viss längd. Som om hon får betalt för en viss tid. Sen är de fritt fram att kunna få ut henne

Absolut. Tror inte dom har lovat henne vinsten. Men för alla andra i huset är det sjukt orättvist om hon är bland de 12 sista
2020-03-18, 21:08
  #81629
Medlem
Jävla barnprogram detta är...massa gap o skrik...vett o etikett som bortblåst nu...herregud så dåligt detta blivit...
2020-03-18, 21:09
  #81630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Absolut. Tror inte dom har lovat henne vinsten. Men för alla andra i huset är det sjukt orättvist om hon är bland de 12 sista

Ja, de blir för uppenbart om hon vinner hela skiten. Så typ sista månaden går de att rösta ut henne. Hon har tjänat 200 000 spänn bara för att vara där i sponsring o skit
2020-03-18, 21:10
  #81631
Medlem
foxieroxies avatar
Hemsk humor Vickan har. Gillade inte den med fågeln
2020-03-18, 21:11
  #81632
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Alla vet det, baby.
Jaha, du är sån alltså. Om du inte känner att din åsikt räcker så måste du hävda att "alla" tycker likadant som du. Patetiskt. Lite som Amilia i sina sämsta stunder faktiskt, men det är du väl för blind för att se. Jag ser dock Amilias bra sidor, men än så länge har jag inte sett några av dina bra sidor.

"Du är fan bra dum du."

"Alla vet det, baby."

Briljant. Jag är väldigt imponerad.
2020-03-18, 21:12
  #81633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hemsk humor Vickan har. Gillade inte den med fågeln

Det är ju tragikomiskt.
2020-03-18, 21:12
  #81634
Medlem
likebananass avatar
Vafan. Produktionen på BB. Jag skall inte kommentera för programmet ses av 11 åringar bestående av blatteflickor från förorten. När får svensken underhållning. Allt så jävla PK så jag spyr. Flyttar till Jämtland och bygger ett nytt Svitjod. Alla är välkomna men aldrig mer än 2% än ursprungsbefolkningen. BB, ett roligt koncept kapat av förorten. Hur länge ska man upprepa Patsy. 10 gånger i timmen. Var är roliga och intressanta tävlingar, skönt tugg och partygrisen.

"Socialt Experiment" har vi fan haft sedan 30 år med en topp år 2015. Det roligaste att se är poolen men munpong. Det säger en hel del. Resten är ju fett tråkigt. PK äckel som ger inget av värde. En snubbe på 42, en truckförare och en nagelbitare är den underhållning vi får behålla. Resten är upprepad skit.
2020-03-18, 21:14
  #81635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, de blir för uppenbart om hon vinner hela skiten. Så typ sista månaden går de att rösta ut henne. Hon har tjänat 200 000 spänn bara för att vara där i sponsring o skit

Exakt!
Är DET en tävling?
Vill så gärna säga upp mitt cmore NU! Men måste erkänna att jag är för intresserad av utvecklingen för att kunna göra det.
Var lättare förr när det det fanns streams överallt så till och med en sån som jag kunde hitta en lätt.

SLUTA VISSLA!!!!!!!
2020-03-18, 21:15
  #81636
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jaha, du är sån alltså. Om du inte känner att din åsikt räcker så måste du hävda att "alla" tycker likadant som du. Patetiskt. Lite som Amilia i sina sämsta stunder faktiskt, men det är du väl för blind för att se. Jag ser dock Amilias bra sidor, men än så länge har jag inte sett några av dina bra sidor.

"Du är fan bra dum du."

"Alla vet det, baby."

Briljant. Jag är väldigt imponerad.

Du är ännu dummare än när du bara höll käft.
Det är en prestation i sig. Orka citera, har du noll innehåll själv din tönt. En liten blatteflicka som är kingen.
Tänk till innan du klickar på sändknappen, snälla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in