Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Alla vet det, baby.
Jaha, du är sån alltså. Om du inte känner att din åsikt räcker så måste du hävda att "alla" tycker likadant som du. Patetiskt.

Lite som Amilia i sina sämsta stunder faktiskt, men det är du väl för blind för att se. Jag ser dock Amilias bra sidor, men än så länge har jag inte sett några av dina bra sidor.
"Du är fan bra dum du."
"Alla vet det, baby."
Briljant. Jag är väldigt imponerad.