Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Ja så kan de ju vara, mergim har ingen medicin vad jag vet dock
Inte många, de flesta har ju självklart redan röstat lixom

den som kommer räddas är lennie tyvärr om jag gör dig besviken =)
Jag vet att de flesta har röstat men hur många antal röster läggs det totalt tror du?
Inget gör mig besviken för jag har sagt upp Cmore för det blir ingen sport på ett år och har massa serier att,ta igen på Netflix och HBO. Så det är möjligt att jag kikar till ibland på sjuan. Behåller ju inte Cmore för BBs skull. Det är alldeles för låg kvalitet för att pröjsa för det. Så det är cool.