Det är något totalt fruktansvärt hur mycket Amilia påverkar mig när jag ser henne. Jag blir nästan masochistiskt o måste följa henne om hon byter rum, bara för att få känslan av bekräftelse att jag har rätt (händer alltför ofta) när hon börjar snacka skit, gnälla eller böla samtidigt som det i kliar i kroppen av ilska.
Vet inte sist jag har irriterat mig såhär mycket på en människa, börjar bli ohälsosamt
Lider du av det så pausa tittandet lite. Få lite distans. Hon finns kvar när du vill störa dig igen.
Det är något totalt fruktansvärt hur mycket Amilia påverkar mig när jag ser henne. Jag blir nästan masochistiskt o måste följa henne om hon byter rum, bara för att få känslan av bekräftelse att jag har rätt (händer alltför ofta) när hon börjar snacka skit, gnälla eller böla samtidigt som det i kliar i kroppen av ilska.
Vet inte sist jag har irriterat mig såhär mycket på en människa, börjar bli ohälsosamt
Lider med dig men det finns hjälp att få. Stäng av!
Supportergruppen på Facebook har startat en omröstning om vem som är favoriten i BB. Sami ligger överlägset i topp följt av Lennie. Han vinner BB så länge han inte lämnar självmant.