2020-03-21, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Du vet nog mycket väl att jag gärna ser henne lämna asap. Men kul inlägg

Har inte koll
Kommit så förbannat många Jasse-lovers hit i dagarna så hamnat i nån sorts psykos där jag tror att alla som är här, vill se henne kamma hem det här
2020-03-21, 00:34
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Amilia ifrågasätter Lennies lojalitet, vad bottnade det här i då?

Hon får inga kramar av Lennie på morgonen längre.

För att Lennie sade att han helst vill ligga med Vickan i huset?
Medlem
xrlpyts avatar
Åh gud, konflikträdde Lennie och narcissisten Amilia ska prata ut om den bristande kroppskontakten mellan de två.. och att hon känner att han inte är på deras sida taktiskt.
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Oerhört svår fråga men jag rankar:

Vasaloppsförlusten plus :O-minen när Lisa kom ut från uppdragsrummet är topp två för mig för alltid tills vidare såklart. Allt annat är treor.

Men tack att du påminde mig om minen när Lisa kom ut hahaha sååå bra!

Det är nog den sämsta ”jag måste försöka se glad ut nu för Lisas skull men är helt chockad för att nu inser jag att vi inte är populära bland folket blicken” som har skådats inom reality televisionens världshistoria
Bannlyst
Nu vinner lennie sympatier, det här är inte bra.
2020-03-21, 00:35
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tyvärr. Jag var helt till mig, fick tunnelseende och jag var under en kort period inte närvarade.

Nu är jag tillbaka, jag har landat och börjat inse vad jag nyss var med om.

vi finns här för dig<3
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är så otrrrroligt tänd på honom just nu, det ska gudarna veta.

Ja, jag hade verkligen inte haft något emot att Lennie vinner BB

Speciellt efter att han grät efter Julias brev + att hans söta, UNDERBARA föräldrar berättade att hunden är gravid. Sen att han blir sååå glad över tävlingar. Kan tänka mig hur jävla uttråkad men samtidigt tålmodig han är med Amilia o Mergim

Han förtjänar en 30 minuters ovation av alla som kollar på BB
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Japp. Frågan är nu om Jas kommer att gå tbx till rainbow, för att jag är säker på att glasman åker ut. Sedan om Viccan förlåter Alex eller vad som händer?

Finns ingen chans, om glasman åker ut då är det verkligen stor chans att dom går hela vägen till final om dom backar varandra , varje tävling kommer Martin vinna varje grupp omröstning kommer Alex vinna och varje tittar immunitet kommer jassa vinna
Medlem
Kom igen nu valen, säg som det är till pappa Glenny!
Du vill ha honom men han vill inte ha dig och detta vet du innerst inne om.

Du är en sån person som älskar att ta bort plåstret långsamt istället för att slita bort det på en sekund och så är smärtan över snabbare.
Medlem
foxieroxies avatar
Lennie säger att han är besviken för allt han tänker på är att tänka på Amilia och Mergin så att de ska må så bra som möjligt. Varför? undrar jag.
2020-03-21, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tyvärr. Jag var helt till mig, fick tunnelseende och jag var under en kort period inte närvarade.

Nu är jag tillbaka, jag har landat och börjat inse vad jag nyss var med om.

Hahahahhaa
2020-03-21, 00:36
Medlem
Jag tycker uppriktigt synd om Lennie just nu, samtidigt förstår jag varför just han utsätts för det här. Han är så medgörlig. Det perfekta offret.

"Ge mig all uppmärksamhet, jag ska faktiskt dricka en klunk öl!"

"Jag bröt nacken och min fot blöder, hjälp mig!"

"Lennie, varför är jag inte den enda du pratar med här inne? Varför vill du hellre ha sex med Victoria?"

Tur för honom att "Sussie" kommer att vara Amilia när hon vaknar imorgon, åtminstone tills nästa fylla (imorgon kväll?).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in