Alltså vad fan vilka tråkiga vett och etikettregler? Dom hade kunnat gjort nåt så mycket roligare med det, typ inte svära och säga herr och fru (namn) som nån annan föreslog!
Och ni som går helt apeshit av att Amilia gråter, håll käften ni hade inte klarat 5 minuter själv