Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Men vafan? Du var ju så himla besviken på Antys beteende, nu försöker du mobba ut mig härifrån för att jag har en annan åsikt än dig? Vad händer egentligen med dig, på ett personligt plan? Nej, du behöver inte svara mig eller någon annan, men du kanske skulle ta dig en funderare. Du kom tillbaka hit gång efter gång när det typiska flashback-klientelet hackade på dig, jag välkomnade dig tillbaka från hjärtat, men att jag (som faktiskt är hyfsat normal, jag har papper på det

) kan du inte hantera.
Varför ska du dra upp det där hela tiden? Varför är du så besatt av min åsikt om Antonia?
Du såg själv att folk skrev i tråden att sluta förpesta den med diskussionen, som vi avslutade för ett halv sekel sedan, och därför säger jag åt dig att sluta. En diskussion som du dessutom uppenbarligen missuppfattat för att du fortsätter tjafsa om saker jag inte ens sagt något om. Att du tycker det är "utfrysning" säger mer om dig än om mig.
Jag tänker inte svara dig mer, av respekt till andra i tråden. Vill du fortsätta vara en besserwisser som ska dra in "vad som händer med mig på ett personligt plan" så skicka PM eller skriv ett brev och bränn upp det.