2020-03-20, 22:45
  #86665
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Jag tror inte att de tittar i den här tråden öht. Jag tror definitivt att de är medvetna om den här missen, men jag tror också att det är tillräckligt många som betalar för tjänsten för att de ska gå med vinst. Ingen fara för oss freeloaders.

Yay
2020-03-20, 22:46
  #86666
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men vafan? Du var ju så himla besviken på Antys beteende, nu försöker du mobba ut mig härifrån för att jag har en annan åsikt än dig? Vad händer egentligen med dig, på ett personligt plan? Nej, du behöver inte svara mig eller någon annan, men du kanske skulle ta dig en funderare. Du kom tillbaka hit gång efter gång när det typiska flashback-klientelet hackade på dig, jag välkomnade dig tillbaka från hjärtat, men att jag (som faktiskt är hyfsat normal, jag har papper på det ) kan du inte hantera.

T-askungen kan du inte bara vara tyst i 1 minut? tjötar fan mer en askungen GUD

förstår inte ens vad du skriver längre
2020-03-20, 22:46
  #86667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men vafan? Du var ju så himla besviken på Antys beteende, nu försöker du mobba ut mig härifrån för att jag har en annan åsikt än dig? Vad händer egentligen med dig, på ett personligt plan? Nej, du behöver inte svara mig eller någon annan, men du kanske skulle ta dig en funderare. Du kom tillbaka hit gång efter gång när det typiska flashback-klientelet hackade på dig, jag välkomnade dig tillbaka från hjärtat, men att jag (som faktiskt är hyfsat normal, jag har papper på det ) kan du inte hantera.
Varför ska du dra upp det där hela tiden? Varför är du så besatt av min åsikt om Antonia?
Du såg själv att folk skrev i tråden att sluta förpesta den med diskussionen, som vi avslutade för ett halv sekel sedan, och därför säger jag åt dig att sluta. En diskussion som du dessutom uppenbarligen missuppfattat för att du fortsätter tjafsa om saker jag inte ens sagt något om. Att du tycker det är "utfrysning" säger mer om dig än om mig.

Jag tänker inte svara dig mer, av respekt till andra i tråden. Vill du fortsätta vara en besserwisser som ska dra in "vad som händer med mig på ett personligt plan" så skicka PM eller skriv ett brev och bränn upp det.
2020-03-20, 22:46
  #86668
Medlem
Är det bara jag som blir imponerad på hur stabilt det där köksbordet är fastän det ser ut som något jävla partybord man har i trådgården?

Rör sig inte en fena fastän folk är uppe och hoppar påt
2020-03-20, 22:46
  #86669
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Brukar de inte berätta vem som vann makten i liven på måndagen?
Ja, men vi kan ta tid när det blir tävling. Det var en simpel tävling.
2020-03-20, 22:46
  #86670
Medlem
codemeds avatar
Julia är så störd i huvudet, älskar henne. Förstår inte varför hon inte är mer poppis. Knappt värt att titta om hon ryker på måndag.
2020-03-20, 22:46
  #86671
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon gick väl till Vicky och berättade att alex snacka skit om viccan. Julia säger till viccan att hon inte ska berätta till någon vad dom har pratat med och direkt säger hon till alex

Jag uppfattade det inte så. De berättade för varandra vad som egentligen hände i fiaskot Robinson och att Alex var på. Sedan gick hon till Alex och han började ju jiddra och hon berättade sin del av storyn inga hårda ord om Vickan.
2020-03-20, 22:46
  #86672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ingen vill se det där Frida!!
Hahahaha DC filma inte ens henne
2020-03-20, 22:46
  #86673
Medlem
Fattar inte heller vad folk ser i lennie? Att han blir helt exalterad av att få sitta o lyssna på vidriga amilia och victoria när dom berättar historier säger det mesta om hur blåst han är. Dessutom är han skit tråkig och försöker vara positiv och sprallig för att vinna tittarröster
2020-03-20, 22:47
  #86674
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
KAN DOM SKICKA IN EN MAN TILL JULLAN????

Bryt dig in själv brorsan!
Du är den ende som kan tillfredställa JULLANS behov för du förstår henne.
Skynda på nu slapptask, jag avleder vakterna...
2020-03-20, 22:47
  #86675
Medlem
quqs avatar
Alltså jag tycker synd om sami, sitter där själv o stirrar på när alla skriker hejvilt.
Han hatar livet just nu.
Märks att Glasman är borta..
2020-03-20, 22:47
  #86676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Kan du försöka redigera ditt inlägg om 10 min så att cmore inte får nys på det här? Vilket de redan borde ha gjort för länge sen iofs

Klart de vet om att folk abusar gratisperioder. Det finns otroligt många sätt att förhindra att användare gör sånt men de drar in mycket trafik till sidan, så jag tror inte de förlorar några stora summor alls på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in