2020-03-20, 22:18
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Detta är gammalt men...

Efter Jasmine fick reda på hur hennes grupp ville ha ut henne så var Jasmine ärlig med att hon inte kommer rädda någon i Rainbow om hon hade en makt. Det var Julias bekräftelse på att Rainbow hade rätt om att Jasmine hade varit olojal hela tiden och att de tog rätt beslut med att hugga henne i ryggen och att allt skitsnack bakom hennes rygg var rättfärdigat.
Jassa har lämnat Rainbow några veckor sedan och sagt hon inte vill vara i någon grupp
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
😂😂😂
Varför finns inte du inne i huset?
Dålig stil. Jag hade ALDRIG stängt av.

Hade blivit utkastad efter två timmar

Hade helt allvarligt låtsats bajsat i förrigår o bara sagt 100% o bombaclat medans jag stirrade i kameran så att Amilia fick en personlighetsförändring av alla stötar
Avslutad
Censur igen. Tack & lov att jag inte betalar för C More.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ok. Litar inte ett dugg på den tjejen. Hon verkar ju numera bonda med Amilia som hon snackat ner tidigare t ex. Men Viktoria försöker jag undvika se/ höra så jag har ingen koll på hennes lojalitet mot olika personer därinne. Hoppas hon inte ger nåt till Mergim.

Hon och Alex har aldrig gillat Mergim eller Anty gruppen för de frös ut både Lisa och Alex. Så när hon kom in bildade Vickan, Alex och Lisa en pakt mot Anty gruppen och rent ut hatade dom. Nu börjar det komma ut. Det skulle vara en chock om Vickan väljer Mergim före Jullan. Om nu Mergim är valbar dvs.
2020-03-20, 22:19
Medlem
Vad fan missade vi???
Medlem
Martin flörtar med både Analia och Fläskläppen framför Jassa. Hon är ju så naiv och dum och tror han gillar henne när han inte ens märker hon är i samma rum just nu. Frida skriker och bossar runt. Kan tänka mig tjaffs mellan henne och Martin snart.
Mergima sitter och smeker sin pojkväns lår hela tiden. Och hetsar honom till att smaka alkohol fast han säger han inte vill dricka.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Helan och Halvan o så lite Martin....Porrbolagen kommer stå i kö.

F-n nu fick jag Helan och Halvan låten i skallen och kan inte bli av med den.
Ser framför mig Amilia komma vaggande och Jassa ett halvt steg efter. Fattas bara att de börjar sälja julgranar ihop...
2020-03-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Vad fan missade vi???
Undrar det med! Jävla BB! Frida skulle in till Glasman så stängde de av.
Medlem
Pussades Martin och Amilia precis, eller var det en kram bara?
Medlem
Nån vänlig stjäl får gärna uppdatera imorgon om de hände något av värde ikväll/inatt.

För sånt här pallar inte jag att se, ett skoldisco med alkohol
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Haha hade jag frågat Amilia sanning eller konka o hon hade tagit konka hade jag sagt gå städa köket
Hon hade tagit dödsgreppet som hon gjorde på Lennie....eller va de ett mordförsök vi bevittnade?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fläskläppen är en kappvändare. Hon är så falsk. Hon vill hellre ha ut Glasman och Julia nu för hon vet Jassa är stor hos fansen och hon är rädd att rädda en av dem för då kanske hon blir hatad av Jassas fans. Iofs vet hon om Mergim är ogillat också. Svårt läge. Men hon verkar klicka mer med Mergim för båda är i samma ålder och skrik-sjunger tillsammans.

Vickan skapade gruppen med Alex och Lisa för att Anty gruppen frös ut dom. Det hatet finns kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in