Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Hej igen! Jag tänkte verkligen vara tyst, men precis som Martin när elapparaten satt på Amilia kan jag bara inte hejda mig.
Hur känns det att jag av allt att döma hade rätt om att Mergims straff bara var att hänga löst, och att det inte diskvalificerade honom från att räddas av vinnaren av dagens makttävling?

Men din jävla nötjävel JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Jag har aldrig yttrat mig OM HURUVIDA HAN KOMMER HÄNGA LÖST ELLER INTE. Jag har BARA upprepat VAD SOM STOD I BREVET, för att du skrev saker som inte stod och sedan har jag sagt UTIFRÅN DET hur det BORDE VARA.
VAD
ÄR
DET
DU
INTE
FÖRSTÅR