2020-03-20, 22:14
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Får väl se vad som händer efter kvällens snack, men jag tror att Vickan kan snacka omkull Alex om att det är viktigare att få ut Julia eller Glasman före Mergim.

Vickan bondade från början med Rainbow. Hon var med dom på Robinson. Lyssna vad Alex säger just nu dessutom. Vickan gruppen gillar inte Anty gruppen och har aldrig gjort det.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Fan vad jobbigt att sitta och lyssna på fulla människor ändå kan jag inte stänga av tror det blir kaos snart...

Det kommer nog snart.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hon har ogillat honom sedan vecka två det var därför hon bondade med Rainbow och körde med dom i Robinson.
Ok. Litar inte ett dugg på den tjejen. Hon verkar ju numera bonda med Amilia som hon snackat ner tidigare t ex. Men Viktoria försöker jag undvika se/ höra så jag har ingen koll på hennes lojalitet mot olika personer därinne. Hoppas hon inte ger nåt till Mergim.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Hur då?
Detta är gammalt men...

Efter Jasmine fick reda på hur hennes grupp ville ha ut henne så var Jasmine ärlig med att hon inte kommer rädda någon i Rainbow om hon hade en makt. Det var Julias bekräftelse på att Rainbow hade rätt om att Jasmine hade varit olojal hela tiden och att de tog rätt beslut med att hugga henne i ryggen och att allt skitsnack bakom hennes rygg var rättfärdigat.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ingen vet vad Vickan tycker om någon för hon är så falsk.

Haha det här är så jävla sant.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
du glömde Kommatecken.

0,9 på bild
0,5 i värkligheten,

Hahaha
2020-03-20, 22:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Alex har haft sina misstankar om Vickan hela tiden och han skulle bara veta hur rätt han har. Och nu kan han äntligen prata med Julia om det. Nu fick han vatten på kvarn. Hur ska han ta det här vidare nu?

Där kom det igen. Julia säger att hon är en sjukt bra människokännare.

Ja nu är det så dags. Lol!
Att negrer är trögtänkta vet vi ju alla men Alex bekräftar det verkligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hon har ogillat honom sedan vecka två det var därför hon bondade med Rainbow och körde med dom i Robinson.
Fläskläppen är en kappvändare. Hon är så falsk. Hon vill hellre ha ut Glasman och Julia nu för hon vet Jassa är stor hos fansen och hon är rädd att rädda en av dem för då kanske hon blir hatad av Jassas fans. Iofs vet hon om Mergim är ogillat också. Svårt läge. Men hon verkar klicka mer med Mergim för båda är i samma ålder och skrik-sjunger tillsammans.
Medlem
avixs avatar
Frida låter som en sträng lärare som tvingar sina elever att leka.
Medlem
D_120s avatar
Haha hade jag frågat Amilia sanning eller konka o hon hade tagit konka hade jag sagt gå städa köket
2020-03-20, 22:16
Medlem
Kids, kolla på Martin, Amilia och Glas. Så går det när man dricker på tom mage.
2020-03-20, 22:16
Bannlyst
Coronacensur

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in