2020-03-21, 00:06
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kollat hela kvällen jag med och hänger inte med för fem öre

Haha men vad har de haft för sig?
Medlem
HAHAH också sitter Amilia där som ett jävla skohorn och slänger ut kommentaren "I know".
Medlem
Deus-Culpas avatar
Är Victoria schizofren? Medicinerar hon?
2020-03-21, 00:07
Medlem
DjPuttes avatar
Nu jävla räcker det från allt och alla!
Förmycket alkohol på tom mage genererar en snefylla som faaaaan, Du kan irritera dig på minsta lilla sak så exploderar du direkt testat den varianten engång och aldrig mer!
2020-03-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Vad är det här snacket om Västerås, utan tvekan o utan sarkasm det roligaste i tråden ikväll

Personen som skriver det får det att låta som Inglewood eller Detroit etc

Komedi på hög nivå

Är uppgörelse mellan Crips and Bloods
2020-03-21, 00:08
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
HAHAH också sitter Amilia där som ett jävla skohorn och slänger ut kommentaren "I know".
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Vad är det här snacket om Västerås, utan tvekan o utan sarkasm det roligaste i tråden ikväll

Personen som skriver det får det att låta som Inglewood eller Detroit etc

Komedi på hög nivå

724 !
The ting goes skrrrahh, pap, pap, ka-ka-ka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu jävla räcker det från allt och alla!
Förmycket alkohol på tom mage genererar en snefylla som faaaaan, Du kan irritera dig på minsta lilla sak så exploderar du direkt testat den varianten engång och aldrig mer!
Det kallas att inte kunna hantera alkohol ock känna sina egna gränser
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Är Victoria schizofren? Medicinerar hon?

Hon har nog ljugit för sig själv och alla andra för länge. Hon kan inte må bra, lite för mycket alkohol så brister hela hennes fasad
Medlem
Bbbloopers avatar
Haha! Nu mår Mergim illa av yoghurten. "Jag har ju bara druckit 6 Smirnoff det beror inte på det"
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Julia drog tidigare ikväll upp vad som hände när Victoria berättade för Jasmine att hon var Plan b vid örådet. Victorias version stämmer inte överens med Alex version, personligen vet jag inte vem som ljuger.. och nu under kvällen har det kommit fram att deras versioner inte stämmer överens. Det var lugnt i några timmar men nu har det tillslut brutit ut. Julias kil mellan Victoria och Alex satt precis där den skulle

Jag tror Julia sade att Alex var mer på att ha Jass som plan B men han säger att Julia var mer på att ha henne som plan B.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Julia drog tidigare ikväll upp vad som hände när Victoria berättade för Jasmine att hon var Plan b vid örådet. Victorias version stämmer inte överens med Alex version, personligen vet jag inte vem som ljuger.. och nu under kvällen har det kommit fram att deras versioner inte stämmer överens. Det var lugnt i några timmar men nu har det tillslut brutit ut. Julias kil mellan Victoria och Alex satt precis där den skulle
Då förstår jag vad Victoria menade med att alla tycker han är oskyldig. När han talade ut med Jasmine så gjorde han inget fel enligt honom och då var han en av dem som ville ha ut Jasmine då hon umgås med Mergim. Kongo talar väldigt mycket skit men i grupp och på familjemöten spelar han en roll där han låtsas vara rak och ärlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in