Citat:
Varken Notknapparen ( gissar jag) eller jag, tycker att HD borde gå fri om hon är inblandad. Det var nog mer att vi kände för henne i den svåra och ,som jag tror, farliga sits hon var i. Till en början hade vi väldigt litet info om henne och det var svårt att tro vare sig det ena eller andra. Sedan blev det grymt trolligt i tråden så fort hon kom på tal. Mysko! Motsägelser. Och FUPläsning har inte övertygat mig om hennes oskuld. Samtidigt tror inte jag att hon blir dömd: hon släpptes för att de inte hade DNAbevis eller vittnen som talade mot henne för mord. Skyddande av brottsling kanske man kan få till även för en exfru, men t.ex. anstiftan borde de endera ha bevis för nu eller aldrig hitta.
Nej, om hon är skyldig till något, bör hon ställas till svars.
Men jag kan också se att SD kör något av samma kontrollerande stil med HD som med LW.
HD verkar finna sig i mer än LW, som satte emot och krävde.
FUP läsningen har gjort mig ganska säker på att hon vetat mer än vad vi trodde från början.
Jag får en känsla av att HD minst vetat om mordet tidigt på morgonen 15 maj, det utan att vi har fått klarhet i hur hon vetat om det.
Städnigen, blodberättelserna; ingen av hennes närmaste (utom föräldrarna) verkar tycka att det verkar rimligt.
Till och med HDs arbetskamrater reagerar och undra varför hon storstädar där. Hennes man är ju misstänkt. Och efter mordet verkar hon i det närmaste glad.
2016 chattar SD och HD om att HD önskar få bort LW, men då bara ur sitt liv. SD verkar vilja att hon ska säga att hon önskar att LW ska dö. När hon får leva skriver HD.
En otäck mening med tanke på hur det slutade.
Hjärntvätt, det är vad jag tror på. Till sist tyckte HD också att det var lösningen. Precis som lösningen var ok att SD dödade henne och barnen för att få slut på lidandet.
Normaliseringsprocessen i dess yttersta mening.
Ja, vi tycker att det är ok att mörda LW?

Kul, men jag tror inte det skulle spela minsta roll för kvinnor i allmänhet, om han samtidigt har så konstiga saker för sig. Märkliga böjelser och ett snedvridet känsloliv.
), att HD gått i krossat glas när hon fick veta om otroheten. Var det möjligen T*herese förhör?