2020-03-20, 20:00
  #85921
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Omvänd psykologi, glasjew är en smart jävel.

Exakt. Synd att inte hela planeringen sändes ut bara. Lär visas i morgondagens avsnitt iaf.
2020-03-20, 20:00
  #85922
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
tV4 play appen fungerar lika bra!
ok, tack för svar
2020-03-20, 20:01
  #85923
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag hoppas att alla röstar så att kortstubins- mannen Mergim ryker, han tillför inget i BB, bara gnäller oavbrutet
det är heller inte första gången han vägrar, han struntade även i att färga ögonbrynen som Sami gjorde istället.
Jo det är fler här som uppmärksammat det. Men lugn hans dagar i huset är räknade (till max 3)
2020-03-20, 20:01
  #85924
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vilket jävla gapande från köket! Har s2-kameran på men hör ordagrant vad de ylar i köket.

Det är väl frida som gapar, hon hade mått bra av en yxa i skallen.
2020-03-20, 20:01
  #85925
Medlem
__Alez__s avatar
Hoppas verkligen folk röstat på Julia nu.

Den av de tre som bidrar mest.

In i appen och rösta på JULIA!
2020-03-20, 20:01
  #85926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Rainbow ska (för uppenbart) slicka röv och fakea romans för att dem andra i huset ska tro att dem försöker ragga röster. För att få igång skitsnack bakom deras ryggar.

Det skitsnackas redan från alla håll och kanter. Suck.
2020-03-20, 20:01
  #85927
Medlem
Kan någon bekräfta om detta är ett prank eller inte?! Att Jullan skulle gilla både Glasman och Sami (mest Sami).
2020-03-20, 20:02
  #85928
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Skulle fakeromansen vara mellan J och D eller J och S?

Av det vi fick se så kan Sami ha bangat i sista stund, skulle vara en trea först men nu troligtvis bara J och D.
Rövslicksreaktionerna kommer bli GULD iallafall! Jullan har redan börjat
2020-03-20, 20:02
  #85929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Skulle fakeromansen vara mellan J och D eller J och S?


fake mellan j och d

på riktigt mellan j och s

men j vill endå hålla på med d


jassa har sagt till julia att gå för sami typ 10 gånger
2020-03-20, 20:02
  #85930
Medlem
Chandler Bings avatar
Men oj va sociala Julia o Glasman är nu då, fake människor, fy fan
2020-03-20, 20:02
  #85931
Medlem
avixs avatar
Har Alex gjort eller sagt nåt de sista timmarna? Han sitter bara tyst och iakttar.. känns så malplacerad i huset.
2020-03-20, 20:03
  #85932
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Jaja du får väl se på måndag om din älskling är kvar
Allt hänger ju på vem som vinner tittaromröstningen som pågår nu. Borde bli Lennie, och då räddar givetvis Vickan Mergim på måndag (win win för henne att få ut Julia eller Glasman), men tänk om Julia eller Glasman på något sätt vinner i morgon..? Glasman har vunnit exakt en sådan omröstning tidigare, men det var å andra sidan innan den stora paktdagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in