Citat:
Ursprungligen postat av
Bbblooper
Jaja du får väl se på måndag om din älskling är kvar

Allt hänger ju på vem som vinner tittaromröstningen som pågår nu.

Borde bli Lennie, och då räddar givetvis Vickan Mergim på måndag (win win för henne att få ut Julia eller Glasman), men tänk om Julia eller Glasman på något sätt vinner i morgon..? Glasman har vunnit exakt en sådan omröstning tidigare, men det var å andra sidan innan den stora paktdagen.