2020-03-18, 13:21
  #79921
Medlem
Ta reda på saker innan ni röstar. Ni är jävligt snabba på att rösta Amilia, men ni har ingen jävla aning om vad röstningarna innebär. Det enda vi har vetat hittills är Vasaloppet och sitta ihopkedjad med Sami.
2020-03-18, 13:21
  #79922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Så det var produktionen som valde att sätta Amilia på just den statyn? Sen fick man rösta mellan henne och?

Isåfall är produktionen sååå kåta på att ha kvar Amilia! Jävla räkmacka.

Nej det var här inne folk skrev att man skulle rösta Amilia, även de jag vet hatar Amilia. Så tänkte folk här inne hade koll.
Men sen började andra skriva att tävlingen skulle gå ut på att sitta längst och då lade jag min röst på Julia.
2020-03-18, 13:22
  #79923
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Så det var produktionen som valde att sätta Amilia på just den statyn? Sen fick man rösta mellan henne och?

Isåfall är produktionen sååå kåta på att ha kvar Amilia! Jävla räkmacka.

Det var många som blev helt till sig bara av att se hennes namn i omröstningen... utan att ens kolla på statybilderna och tänka till.
Jag blev riktigt besviken förut men bara att släppa det. Jag röstade på Julia.
2020-03-18, 13:24
  #79924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Så det var produktionen som valde att sätta Amilia på just den statyn? Sen fick man rösta mellan henne och?

Isåfall är produktionen sååå kåta på att ha kvar Amilia! Jävla räkmacka.
Va? Nej? Det var en omröstning där man fick välja mellan vem av dem som skulle imitera den statyn. Folk är för hetsiga/dumma för att förstå att alla skulle få varsin staty att imitera och tänkte bara att HAHAH AMILIA SKA FÅ IMITERA EN STATY HAHA JÄVLA FETTO BRÖLBRÖL. Och så fick hon den lättaste.
2020-03-18, 13:26
  #79925
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mitt jobb har stängt ner tillsvidare så jag är hemma med full lön .
Kommer dyka in här på dagarna då och då .
Du är mycket välkommen!
2020-03-18, 13:26
  #79926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Va? Nej? Det var en omröstning där man fick välja mellan vem av dem som skulle imitera den statyn. Folk är för hetsiga/dumma för att förstå att alla skulle få varsin staty att imitera och tänkte bara att HAHAH AMILIA SKA FÅ IMITERA EN STATY HAHA JÄVLA FETTO BRÖLBRÖL. Och så fick hon den lättaste.

Det var nog exakt så det gick till 😂

Julia fick iallafall min röst nr 2. Nästa gång ska jag inte gå in här och fråga vad man ska rösta för bästa effekt.
2020-03-18, 13:27
  #79927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det var nog exakt så det gick till 😂

Julia fick iallafall min röst nr 2. Nästa gång ska jag inte gå in här och fråga vad man ska rösta för bästa effekt.


Du behöver tydligen Instagram också
2020-03-18, 13:29
  #79928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Du behöver tydligen Instagram också

Jag? Eller va? Coronaviruset har käkat upp mina hjärnceller
2020-03-18, 13:30
  #79929
Medlem
sami & julia är ju tröga som tror dem fortfarande har martin på sin sida
2020-03-18, 13:31
  #79930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag? Eller va? Coronaviruset har käkat upp mina hjärnceller

Ja, resten av väldigt viktig info om tävlingarna läggs tydligen upp där, utelämnar en stor del i appen


Visste inte ett jävla dugg om att dom skulle sitta/stå längst, de kom på Instagram
__________________
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-18 kl. 13:33.
2020-03-18, 13:31
  #79931
Medlem
jazz HÅLL KÄFTEN DIN GAPHALS
2020-03-18, 13:31
  #79932
Medlem
Hahaha Martin

”Käften”

Fel: Det var nog Glasman som sade det
__________________
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2020-03-18 kl. 13:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in