Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-20, 11:51
  #349
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Fullständigt vidrig historia, jag såg dokumentären i går och det var .. starkt ...

Vilka fullständiga monster det finns, närmast ofattbart. Super hela eftermiddagen flaskor med starksprit och sen ut och göra något sådant här helt sjukt. Jag kan inte kalla dem för människor.

Den mest aktiva och brutala var den blott 17 år och 6 månader gamla muslimen Mohammad Afroz. Han klassas som minderårig och kommer därför slippa dödsstraff. Han var den som med sina händer drog ut ett långt objekt (=tarmar) ur kvinnans underliv, slog in dessa i ett tygstycke och kastade av bussen.

Grisens identitet verkar vara dold. En NGO har tydligen tagit hand om apan. Han är ju muslim dessutom, det är synd att hans identitet inte är känd, då hade han förmodligen slagits ihjäl.

Gör man något sådant, då ska man vara fredlös.
Citera
2020-03-20, 17:47
  #350
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Jag har sökt efter video på hängningen men inte ens på liveleak verkar det finnas ännu. Har nån annan haft bättre framgång så släng gärna upp så man får se hur de sprattlar innan döden

Alla fyra hängdes samtidigt i rad så fan vilken syn.
Citera
2020-03-20, 19:05
  #351
Medlem
Konstigt att en våldtäkt i Indien får större uppmärksamhet än en i Sverige. Gruppvåldtäkter har vi ju här varje dag!
Citera
2020-03-20, 21:17
  #352
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlgotR
Konstigt att en våldtäkt i Indien får större uppmärksamhet än en i Sverige. Gruppvåldtäkter har vi ju här varje dag!
Men det är inte varje dag någon sliter ut inälvorna igenom snipan på BO som uppmärksammas i denna tråd.
Citera
2020-03-20, 22:14
  #353
Medlem
Ok, missade det. Men mitt inlägg skulle tolkas ironiskt. Våldtäkt är lika illa vare sig det sker i Indien eller Sverige! Men det var nog ingen som missuppfattat mig!
Citera
2020-03-20, 23:01
  #354
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Grisens identitet verkar vara dold. En NGO har tydligen tagit hand om apan. Han är ju muslim dessutom, det är synd att hans identitet inte är känd, då hade han förmodligen slagits ihjäl.

Gör man något sådant, då ska man vara fredlös.

Om några år så finns han nog på en gatuadress i Sverige. Han drar nog från Indien när han jobbat ihop till en enkelbiljett, eller när hans identitet är röjd.
Citera
2020-03-20, 23:25
  #355
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlgotR
Konstigt att en våldtäkt i Indien får större uppmärksamhet än en i Sverige. Gruppvåldtäkter har vi ju här varje dag!
Troligen beror det på reaktionerna i Indien snarare än våldtäkten i sig. Det var en väldigt stor och uppmärksammad händelse i Indien, med upplopp och krigsrubriker och hela baletten.
Citera
2020-03-21, 00:39
  #356
Medlem
XxDrag0N-Sl4y3RxXs avatar
Helt rätt bestraffning! Givetvis är dödstraff vid synnerligen grova brott helt rätt att tillämpa. Sen om hängning är rätt metod att likvidera dömda gärningsmän är en annan diskussion.
Citera
2020-03-21, 00:52
  #357
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WtfBoom
Tragiskt. Hoppas personerna som utförde våldtäkten blir uthängda.
Nu citerar jag en mkt gammal post, men vilken sanning det blev.
Citera
2020-03-21, 02:04
  #358
Medlem
Onanikrems avatar
Blir riktigt varm i hjärtat när jag får läsa sådant här, kan bara hoppas att nackarna inte gick av och de fick strypas till döds emedan de släppte både tarm och blåsa!

Smolken i bägaren är att 17 åringen kom lindrigare undan, vi får väl hoppas han blir våldtagen upprepade gånger i fängelset, hört att musse pigg inte är så populära där även om de inte våldtar och sliter tarmarna ur kvinnor.

Nåja, fyra av fem möjliga är ju ganska bra!
Citera
2020-03-21, 03:46
  #359
Medlem
rubin22s avatar
Nu kan de små äcklen inte våldta någon mer. Hoppas de led enormt både i fängelset och vid hängningen? Sen fattas den vidriga yngsta som friades 2015, ska det vara så svårt att finna monstret? Hoppas han hittas och någon river ur tarmarna på honom med efter han våldtagits hårt och misshandlats av ett stort gäng män!
Ondska i dess värsta skepnad detta!
Citera
2020-03-21, 03:56
  #360
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlgotR
Konstigt att en våldtäkt i Indien får större uppmärksamhet än en i Sverige. Gruppvåldtäkter har vi ju här varje dag!
Du kan verkligen inte ha läst vad tråden handlar om, eller hur? Detta var en brutal våldtäkt, tortyr och mord!
Menar du att ett sånt här mord, tortyr, gruppvåldtäkt inte skulle ha fått lika uppmärksamhet i Sverige? Är det vad du tror? Du nämner våldtäkt, men inget om mordet i sig. Varför?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback