Jaha, jag tänkte redogöra för min spännande utflykt till Lund! Det är sällan jag är i en sådan stor stad.
Nåväl, på elgiganten vid Nova var där inte mycket folk. Säljarna stod i klungor och snackade skit. Parkering vid gallerian var halvfull och normalt en fredag eftermiddag är där knökfullt. Jag tror där var färre bilar än under Lehman-kraschen.
På systemet på Traktorvägen vid Mobilia va det ändå ganska mycket folk. Där ligger ju även en hel del livsmedelsaffärer och det verkade vara bra kåmmerz.
ICA i Eslöv var väl som vanligt, lite mindre kanske för en fredag. Toapappret var inte helt länsat men de kom med en massa pallar med nytt. De hade satt upp skyltar med att man skulle vara hänsynsfull. Betänk dem som inget skithuspaper har!!
Anderssons Gatukök (el classico) hade lite strökunder. Det var inte stendött, men fredag eftermiddag brukar det var bättre ruljangs. Max har stora annonser om extrapris på sin meny i lokaltidningen, det har jag nog aldrig sett.
Det märks det är lågkonjunktur.
Men jag fick med mig vin och ölkorv hem plus en TV, så mig går det ingen nöd på!!
Nu skiter jag i Corona och börs!!
Själv har jag 14 rullar kvar nu! Nåde er om det är slut när jag behöver handla!!